USB 2.0 genkendt som 1.1!?

  • Både på min Ferrari og på min stationære lider jeg af det problem, at mine USB-2.0 indgange bliver genkendt i XP som USB-1.1.. Jeg har ingen ide om, hvad jeg skal gøre, men kunne forestille mig, at der også var andre, der havde prøvet dette - nogle der har fundet ud af at løse det?

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • En gang imellem glemmer Windows at opdatere driverne til USB efter man har installeret minimum SP1.


    Det er typisk det der er sket for dig, så du skal lige vælge selv at gøre det. det. Når den så spørger hvor den nye driver ligger, skal du bare lade den selv finde den - og vupti. :D

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Som nævnt sandsynligvis mangel på drivers ...


    En ven var på besøg hos mig engang med sin kærestes bærbar. Den manglede nemlig også driverne. Da den fik disse, så kørte det :)


    Ikke fedt at flytte større data med 1.1 :ph34r:

  • Quote

    Originally posted by Zulu
    Har du installeret SP1 eller SP2 til Windows XP?


    Har du installeret chipsetdrivere?


    Installere med en CD med SP1, derefter opdaterer jeg til SP2 - installerer selvfølgelig chipsetdrivere :).. Det er bare mærkeligt.. :(

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by Sajmon
    En gang imellem glemmer Windows at opdatere driverne til USB efter man har installeret minimum SP1.


    Det er typisk det der er sket for dig, så du skal lige vælge selv at gøre det. det. Når den så spørger hvor den nye driver ligger, skal du bare lade den selv finde den - og vupti. :D


    Oooh, du er genial ;).. Lige det svar jeg ledt efter :D

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]