hjælp til køb af nyt spil

  • ja jeg har spillet wow det sidste halve år, men det er begyndt at kede mig. så mangler et nyt spil.


    jeg kan bedst lide div rpg spil og adventure og spil i den stil. men aner ikke hvad jeg skal købe.


    det behøver ikke være et spil der lige er udkommet. bare der er mange timers spil i det.


    vil også gerne have et fedt krigsspil, som er til at finde ud af, og hvor man kan være sniper


    og det skal være til pc

  • Prøv everquest 2, men det er også en af de spil hvor du skal betale et lille beløb hver måned, eller hvordan man nu vil have det.


    Af skyde spil kan jeg da anbefale BF2 der kan man da være sniper, meget underholdene spil.


    Hvis du trænger til Gys kan jeg anbefale Doom 3 og F.E.A.R.


    Har lige gennemført Doom 3 på medium difficulty. Altså efter at have banket igennem helveds mange dæmoner og har været slået ihjel flere gange, endelig møder den sidste boss som var så lalle nem at dræbe, bliver man skuffet. Derfor ville det måske være en god idé at tage Resurrection of Evil med i Doom 3 pakken.


    Kan godt være at Doom 3 ikke er helt nyt, men synes da stadig at der ikke er mange nye spil som kan komme op på det niveau som Doom 3 spillet har skabt.


    Kan da også anbefale Fahrenheit det er da også meget sjovt, ens hoved person dræber mennesker ubevist og skal derefter slippe godt fra det. Derefter skal du løse dine mord. Men der er selvføligelig mere i det.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe


  • Til gys, kan Quake 4 også være en god ting. Ellers er der jo Black and White 2, og Need for Speed Most Wanted.

  • Prøv Neverwinter Nights.


    Det er efterhånden et ret stort spil og kan spilles gratis over nettet.
    Der er uendelig mange muligheder i sammensætningen af din character. Det tog mig 3 mdr at designe den optimale figur, der passede til min spillestil :) ..og så har jeg lavet lidt ændringer undervejs mens jeg er steget i levels.


    :9xo

    ASUS P5Q Pro // Intel Core2Duo E8500 @ 3,16 GHz
    6 GB RAM (2x2 Gb Mushkin PC2-8500 + 2x1 Gb CM2X1024 6400C4)
    ASUS EAH4850/HTDI PCIe, 1 GB GDDR3
    CoolerMaster Real Power M620 Modular PSU
    Medusa 5.1 ProGamer Headset
    Kubuntu 10.04-64 / Win7-64 Ultimate

  • Et spil med Rigtig mange spille timer i så er det nok Anarchy online som selfølgelig også er gratis at downloade og at spille, men man kan få en lille opgradering... har selv spillet det og jeg kan godt lide det bortset fra det er lidt svært at finde rundt i...
    Link til spillet


    Mvh Niller