Søger musik- & filmredigeringsprogram.

  • Jeg søger et godt musikredigeringsprogram lidt ligesom eJay bare bedre. Ikke vildt avanceret da det er noget helt nyt for mig.
    Jeg søger også et filmredigeringsprogram.
    Har kigget lidt på Pinnacle Studio men kender ikke programmet.
    Filmredigeringsprogrammet må heller ikke være avanceret.


    Hvilke programmer kan i anbefale.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Adobe Premiere Pro synes jeg er ganske udmærket til filmredigering .. Og det er ikke fordi det er voldsomt svært .. Har dog hørt at Pinnacle Studio skulle være lidt mere enkelt ..


    Har faktisk prøvet Adobes men syntes at lige at det er en tand for avanceret for mig.
    Men jeg regner med snart at købe Pinnacle.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Har du startet med at lege med Windows Movie Maker først?


    Køber Pinnacle snart.. Men jeg er jo også ude efter noget i stil med eJay..
    Der burde da være nogen der kender et godt musikprogram.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Har leget lidt med de her programmer.!


    Magix music maker deluxe ( tror jeg nok det hedder ) er et program meget over i eJay.. bare med flere muligheder...


    Ellers er der jo Propellerheads Reason, som er et rigtigt godt program at ligge ud med! dog, er det mere(for ikke at sige meget) mere indviklet, MEN der er også mange flere muligheder.. Dog skal man ha lidt styr på musik for at få noget ud af programmet..


    Der er også Cool Edit Pro, men der er bare ingen samples med.. Det er vel mere et program til at redigere i musik med, end til at skabe nyt med.. man kan kalde det er "studie program".... Det fungere rigtigt godt sammen med instrumenter, equalizer's osv.




    Magix - hvis du er på fuldstændig bar bund... begrænset muligheder, men fedt og nemt program.


    Reason - Hvis du kender lidt til musik. Mange muligheder, rigtigt fedt program når du først er kommet ind i det... Få fat i nogle guides til at starte med...


    Cool Edit Pro - Hvis du har intrumenter, mics osv. Det er dig selv der sætter begrænsningerne



    Håber det var svar nok til musik delen :)

  • kan kun anbefale pinnacle studio til film redigering, min far har det og selv han kan finde ud af det

    abit kv8pro ver 1.1
    amd64 3200+ clawhammer (znps 7700 cu)
    abit x800pro
    2X 512 elexir 2.5 3 3 7
    maxtor 200gb 8 mb
    wd 120 gb 2mb
    wd 320 gb 2 mb sata
    lite-on dvdrw sohw-1693s
    samsung cd rw sw-216B
    chill innovations 510watt


    HP Pavillion dv9072ea