• Hej.


    Jeg har oplevet nogle problemer med at jeg i perioder får meget høj ping i alle spil samt ventrilo, og det tager et godt stykke tid at loade de fleste sider på nettet.


    I starten trode jeg bare det var min ISP, så jeg ringede ind til dem.. ham jeg så fik fat på derinde, sagde at det ihvertfald INTET havde med dem at gøre, og at det var mig der var en klovn og havde ladet en trojan slippe igennem - ok, fair nok.. så spørger jeg manden om et godt online-scanner-tool og han anbefaler Symantecs og siger at jeg skal scanne på http://security.symantec.com/s…mhome&langid=ie&venid=sym


    Det har jeg så gjort, den finder intet, kan jeg tage det som gode vare, eller kan jeg sagtens have en virus, selvom symantecs tjek ikke finder den?


    Jeg får stadigvæk disse lags i perioder, og jeg må ærligt indrømme, at jeg hælder til at det nok er min ISP.


    Nogle der kan anbefale andre online virus scannere så jeg også kan prøve dem?


    På forhånd tak.

  • Update!



    Har nu scannet med panda online antivirus, den fandt heller intet.. så må det vel næsten være ISPen, når det er periodisk? alså jeg havde problemet i Torsdags i 3-4 timer og det er nu tilbage igen i dag..

  • Hr du noget unødvendigt snask kørende i baggrunden ? F.eks. Messenger eller andre ting f.eks. autoupdate af forkellige programmer el. drivere.
    Hvis ja , så prøv at slå det fra, mens du spiller og se om det hjælper.


    Har du tjekket for bots o.lign. ellers så hent Spybot og opdater den og kør en scan !
    Det ku' jo være du havde fået den slags snavs ind - det er nemlig ikke alle virusscannere der kigger efter det.