Snyd med DR´s Pakkeleg ?

  • tja nu syntes jeg det er underligt.. har haft 4 pakker .. også logger jeg ud. og 1 sek efter kommer der 4 mails. med mine pakker er stjålet ..


    mine pakker bliver stjånet altid lige efter man har logget ud.


    men sidder der 5.000.000 mennesker på samme tid hele døgnet rundt ?


    det er lige meget om der er kl " Lort " om natten eller en dag folk er på arbejde..


    Fatter det simpelt hen ikke ..

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Ka det ikk være fordi at spillet ikk arbejde 100% LIVE?


    Så altså, når du logget ind og har dine 4 pakker så sidder du og spiller osv...men så imellem tiden er der nogle der har taget dine pakker, men det OPDATERE spillet ikk til din bruger...Så når du logger ud, bliver den først opdateret...?


    Ska ikk kunne gøre mig klog på det, da jeg ikk selv spiller det :P Men ku forestille mig det virker sådan..

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Deuce313
    Ka det ikk være fordi at spillet ikk arbejde 100% LIVE?


    Så altså, når du logget ind og har dine 4 pakker så sidder du og spiller osv...men så imellem tiden er der nogle der har taget dine pakker, men det OPDATERE spillet ikk til din bruger...Så når du logger ud, bliver den først opdateret...?


    Ska ikk kunne gøre mig klog på det, da jeg ikk selv spiller det :P Men ku forestille mig det virker sådan..


    hehe tja.. en mulig hed :P


    men selv med i pakke :P


    fra jeg har taget pakken til jeg logger ud og opdatere mail i outlook går der nok 2 sek.. og puf.. var den væk :P

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2


  • Ganda, jeg tror du keder dig :P

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Deuce313
    Ka det ikk være fordi at spillet ikk arbejde 100% LIVE?


    Så altså, når du logget ind og har dine 4 pakker så sidder du og spiller osv...men så imellem tiden er der nogle der har taget dine pakker, men det OPDATERE spillet ikk til din bruger...Så når du logger ud, bliver den først opdateret...?


    Ska ikk kunne gøre mig klog på det, da jeg ikk selv spiller det :P Men ku forestille mig det virker sådan..


    Nej, for så riscikerer man at nakke en pakke, der egentlig allerede er nakket ;)


    Edit: LOL! haha! :D jeg tilmeldte mig for 10 min siden og fik nakket en enkelt pakke
    Har lige fået mail om at den er nakket tilbage :P :crazyeyes:

  • Tja .. men nu er det jo man kan kun se 20 af gangen ;)

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Ja der er snyd! 100%


    Pga. Der sidder 10 personer til højre for dig og 10 til venstre. Dvs.


    20 x 10 slag giver 200 slag til dine ''modstandere'' Dvs. at chancen for at du får nakket 3 pakker mellem klokken 3:45-3:50 er meget lille (Det skete for min ven - Om natten) Det er ekstremt klamt.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Ja der er snyd! 100%


    Pga. Der sidder 10 personer til højre for dig og 10 til venstre. Dvs.


    20 x 10 slag giver 200 slag til dine ''modstandere'' Dvs. at chancen for at du får nakket 3 pakker mellem klokken 3:45-3:50 er meget lille (Det skete for min ven - Om natten) Det er ekstremt klamt.


    ja det er altså begrænset hvor mange mennesker der er på nettet kl lort om natten ..


    selv når jeg gør det ved 8 - 9 tiden om morgen bliver den nakket 1 sek efter .. men det er Altid 1 sek Grr :P

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Originally posted by affe


    ja det er altså begrænset hvor mange mennesker der er på nettet kl lort om natten ..


    selv når jeg gør det ved 8 - 9 tiden om morgen bliver den nakket 1 sek efter .. men det er Altid 1 sek Grr :P


    Ja men, det er typisk, de får folk til at komme ind og bagefter snyder de og giver os peber nødder.

  • ja det må være noget .. men man kan jo se et navn når ens pakke bliver nakket..


    men der er jo ingen mulighed for at kunne chekke ham.

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Originally posted by affe
    ja det må være noget .. men man kan jo se et navn når ens pakke bliver nakket..


    men der er jo ingen mulighed for at kunne chekke ham.


    Hvis man absulut skulle tale om snyd, så kunne de navne du ser jo være opdigtede :P


    Så det ikk er rigtige personer du spiller mod....Og det samme gælder alle andre der spiller det...eller hvad? Kun i teorien selvfølgelig...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • yepper... det er faktisk opdigtede / Falske navne vil jeg mene.. de der har nakket pakker fra mig idag er slbm og o8w9

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Ja der er snyd! 100%


    Pga. Der sidder 10 personer til højre for dig og 10 til venstre. Dvs.


    20 x 10 slag giver 200 slag til dine ''modstandere'' Dvs. at chancen for at du får nakket 3 pakker mellem klokken 3:45-3:50 er meget lille (Det skete for min ven - Om natten) Det er ekstremt klamt.



    Nej.. der er ialt kun lidt over 2000 pakker fordelt på de 24 dage.. dvs. ca 85 om dagen.. spillet er lavet på den måde at du altid ser folk med pakker ved din side... ellers med 150.000 brugere og kun 85 pakke krævede det meget held bare at se en pakke blandt de 20 personer på din skærm.. håber det gir mening :))
    fx. prøv log ud og ind igen.. så ser du de samme pakker ved nye personer


    mit regnestrykke er rigtigt, der bliver slået i gennemsnit næsten 3 seksere, altså skifter 3 af de 85 pakker plads hvert sekund...

  • Jeg tror det er en ren omgang snyd. Har oplevet akkurat det samme som jer. De bliver nejlet efter ingen tid :O Også jeg har siddet til langt ud på natten og taget pakker og sådan. De er blevet stjålet med det samme. Tror sgu det er noget snyd. Desuden er spillet fuldt med fejl og sådan. Har mistet flere seksere pga. tekniske fejl og noget med en pop-up, om at man kunne få ekstra slag.. Imo et lamt spil.

  • ja! jeg blir herre arne over det!? hader bare DR's PAKKESPIL! har helt opgivet... jeg har endda prøvet at tælle sekunderne inden man modtager sine mails..


    10-50 SEKUNDER!:o


    men jeg tror det har noget at gøre med :
    selve spillet opdateres ikke imens man er der. det er de samme pakker. de bytter ikke plads og man kan ikke se at de bliver taget med mindre man selv tager dem..


    altså man har på en måde sin egen versionaf spillet?


    og hvis man tager en pakke som en anden også har taget lige før/efter selvom man ikke kan se det.. har man faktisk ikke fået pakken fordi en anden har nuppet den inden... ?


    tror det er sådan det hænger sammen ?.. men der må satme sidde mange og game det pga. den der korte "din pakke bliver nuppet"-tid :S :ph34r: