Win xp log på

  • Du skal ind i kontolpanelet, og finde ikonet Brugere eller User account som den hedder på engelsk..


    Derinde skulle der gerne være et punkt der hedder noget i retningen af:
    "Ændre måden hvorpå brugere logger på eller af"..


    På engelsk hedder det i hvert fald: "Change the way users log on or off"

  • Kan det muligvis være at mit antivirus/firewall styre det?


    Da jeg gik ind i det du sagde jeg skulle prøve, sagde den:


    Et program har deaktiveret velkomstsiden. Identificere programmet med C:\windows\system32\BCMLogon.dll

  • Hva logon skærm er det vi snakker om? Den hvor man _taster_ brugernavn og pass eller den hvor man _vælger_ brugernavn og så taster pass?



    Edit: Den sidste er vist kaldt velkomstskærmen

  • Quote

    Originally posted by Sukkerfar
    Den hvor man taster brugernavn og password (Selvom jeg ikke engang skal skrive et password)


    Hvordan ser det ud hvis du, som Bubbi skriver, går ind i brugerkonto visningen og på startsiden trykker "Skift måden, hvorpå brugere logger af og på"

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Hvordan ser det ud hvis du, som Bubbi skriver, går ind i brugerkonto visningen og på startsiden trykker "Skift måden, hvorpå brugere logger af og på"


    Det virker sjældent, ihvertfald ikke for mig....


    Windows vil stadig starte op med at vise den logon screen, så man er nød til at trykke på sit brugernavn (også selvom man ikk har pass på mere )...


    Altså, går den ikk helt ind i dit Xp automatisk, hvilket er meget irriterende...



    Anyways, da jeg selv sprugte om det her på tweak, blev der sagt at jeg sku bruge et tweak program...ka dog ikk huske hva det hedder, men mener det hed "TweakUI"...det var ihvertfald det jeg afinstallerede :P


    Held og lykke

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Hvordan ser det ud hvis du, som Bubbi skriver, går ind i brugerkonto visningen og på startsiden trykker "Skift måden, hvorpå brugere logger af og på"


    Så skriver den det, som jeg skrev oppe i #3


  • Det er formentlig fordi du har en ekstra bruger liggende, som ka være dannet af f.eks. .NET Frameworks


    Tjek efter i den brugerkonti startside og se efter


    Quote

    Originally posted by Sukkerfar


    Så skriver den det, som jeg skrev oppe i #3


    Lyder ret ufedt slash underligt... Har du tjekket efter malware?

  • Nej har aldrig haft mere end min egen bruger...."gæste kontoen" har altid været deaktiveret.. så ka ikk være derfor

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Deuce313
    Nej har aldrig haft mere end min egen bruger...."gæste kontoen" har altid været deaktiveret.. så ka ikk være derfor


    Ka ikk helt læse mig til om du mener det på den måde jeg mener :) Du behøver ikk at ha oprettet en konto selv, men programmer, som du har installeret har lagt sin egen konto ind


    Ellers så prøv TweakUI igen - under Logon vælger du din bruger i Autologin ;)