En flink sjæl som vil lave et logo ?

  • Hey igen :)


    Jeg er ved at lave en cs video - med clan og hele svineriet. Vi mangler bare et kendemærke. Når folk ser mærket skal de tænke: "Heeey det er jo den hårde cs clans logo, med ham den syge BukkeMand" :D


    Er der en meget flink sjæl som kunne tænke sig, at strikke sårn et logo sammen ? :D


    Krav:


    Der skal kun stå "MxPx", hvilket er navnet på clanen. Jeg har allerede et billede af hvordan skal se ud. Helst meget enkelt og ikke alt for syge fonts og farver ;)


    Jeg satme blive glad, hvis der var en flinker type der gad :D I kan bare poste alt det I kommer frem til :D

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    med knapt 2000 posts herinde, ved du også hvilket forum sådan en tråd skal ligge i ikke ? ;)


    For at være irriterende :) ... så var jeg ikke sikker på om den skulle i Foto & Grafik eller i OT - har overhovedet ikke overvejet Spil & Programmer :-/

  • Quote

    Originally posted by BukkeMandNår folk ser mærket skal de tænke: "Heeey det er jo den hårde cs clans logo, med ham den syge BukkeMand" :D


    Uhm. den var straks værre. så ska du jo lige blive syg først :ph34r:

  • Ville være en idé hvis du kunne komme med det billede som du gerne vil have at den så ud som. :)


    Anyways, jeg prøver at bikse lidt sammen.


    edit: Forslag:

  • Quote

    Originally posted by Zlinky
    Ville være en idé hvis du kunne komme med det billede som du gerne vil have at den så ud som. :)


    Ja, så slap i for at lave noget :D


    Quote

    Originally posted by Zlinky
    Anyways, jeg prøver at bikse lidt sammen.


    edit: Forslag:


    Ser sg egentligt fint ud, bare med mere normal skrift, så ville være fint :D De der fancy fonts er sg ik lige mig ;)


  • Gemte ikke psd'en :x