problem med FireFoX!

  • hey allesammen..!


    da jeg skulle åben firefox idag spurgte den om hvad for en bruger jeg ville logge på.. der var 2.. og jeg valgte den forkerte.. pga. alle mine passwords ligger gemt på den anden bruger.
    så nu vil jeg gerne høre hvordan man kan logge sig på den anden bruger igen???


    på forhånd tak for hjælpen..!

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________

  • Du har sandsynligvis resterne af en Firefox kørende.


    Nogle gange går Firefox kun halvt ned. Den forsvinder fra skærmen, men processen kører videre og spærrer for den Firefox-profil, du brugte.


    Løsningen er at åbne Window's Task Manager og stoppe de Firefox-processer, der kører. Eller måske bare at genstarte computeren.

  • Quote

    Originally posted by The Prophet
    hey allesammen..!


    da jeg skulle åben firefox idag spurgte den om hvad for en bruger jeg ville logge på.. der var 2.. og jeg valgte den forkerte.. pga. alle mine passwords ligger gemt på den anden bruger.
    så nu vil jeg gerne høre hvordan man kan logge sig på den anden bruger igen???


    på forhånd tak for hjælpen..!


    Sørg for at Firefox er lukket inde i din Jobliste, og så ellers "Windows tasten + R" (Start -> Kør) -> tast "firefox -p" uden "", og så enter.


    Så spørger den hvilken profil du vil bruge, vælg den rigtige og untick at den skal vise den skærm hver gang du starter.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by ayu


    Sørg for at Firefox er lukket inde i din Jobliste, og så ellers "Windows tasten + R" (Start -> Kør) -> tast "firefox -p" uden "", og så enter.


    Så spørger den hvilken profil du vil bruge, vælg den rigtige og untick at den skal vise den skærm hver gang du starter.


    nu virker det igen..! ;) takker..! ;D

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________