• Hej igen!


    Står og har fået lagt alle min bedstemors gamle afsnit af "huset på christianshavn" over på min computer, et helveds bøvl, når det skal fra VHS! som hun har optaget igennem tiden!



    Hvis jeg brænder det som VCD, med det nye Nero 7, så kan der max være 3 afsnit, på en cd, og så er der en hjemmelavet menu og det hele ! :)


    Vil bare vildt gerne brænde det på en DVD i stedet, men kan bare ikke finde den mulighed nogen steder :S


    Altså så det på en måde bliver en "stor" vcd?
    Og der bare er flere afsnit i hver menu?
    Har virkelig brugt meget tid på det nu! :( ?


    Er der ikke nogen der kan hjælpe mig, så jeg kan gøre hende glad her op til juL? :)


    Mvh

  • Quote

    Originally posted by ayu
    Ja, jeg ved sq godt at det ikke er helt det du søger, men jeg havde nu nok skudt genvej og købt boksen i kvickly til 599,- istedet.


    I second that :)


    Det er lidt det samme som...


    Hvis jeg havde en sav. Og jeg stod og manglede en motorsav. Så ville jeg ikke begynde at bygge en motor på min sav. Jeg ville nok købe en motorsav...


    Nå...ignorer min toiletfilosofi. GL med det. Men køb dog boxen i Kvickly. Så har du også en god julegave til granny.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • ja men nu har jeg staten den her tråd, så kan vi lige så godt få svar på det jeg spøger om, kan ske jeg en dag kommer i en situation, hvor jeg skal bruge det, og ikke bare kan købe det!


    Ingen der ved det?

  • Ellers må du jo købe et program som DVDLab..
    Der kan du lave DVD'er med menuer og hele skidtet..


    Men ville dog selv foretrække at købe selve DVD boxen..


    For VHS kvalitet på en DVD er da synd..