1

onsdag, 30. november 2005, 18:26

Hej, jeg har lige købt Depeche Modes nye album, og jeg vil gerne have sangene ned på min hdd. Det skulle der ikke være noget ulovligt ved ? hvis nej, hvordan gør man når den er Copy Controlled ? Hvilket program skal jeg bruge ?

Forlovet myrdet over MMORPG
Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

2

onsdag, 30. november 2005, 18:26

Vi må desværre ikke hjælpe med kopiering på siden, men tjek PM :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

3

onsdag, 30. november 2005, 18:28

Citeret

Originally posted by Deuce313

ok, jeg troede kun det var når man kopier en cd, over til en anden cd ? :) jeg skal jo bare have dem ned på min hdd.

Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

4

onsdag, 30. november 2005, 18:31

Citeret

Originally posted by b34tz0r

Citeret

Originally posted by Deuce313

ok, jeg troede kun det var når man kopier en cd, over til en anden cd ? :) jeg skal jo bare have dem ned på min hdd.

Lige godt, :)

Vi må ikke hjælpe hvad al kopiering angår sku jeg mene..

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

5

onsdag, 30. november 2005, 18:34

Læs reglerne - så er der vist ingen tvivl !

6

onsdag, 30. november 2005, 18:43

fint nok jeg lukker tråden :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.