Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 28. november 2005, 21:04

hellö tweakers!

der kommer ingen lyd når jeg afspiller musik.. ligemeget hvilken afspiller jeg bruger. jeg kan heller ikke afspille systemlyde.

det mystiske er bare, at den medfølgende software til mit lydkort, indeholder et MIDI-keyboard - og der fungerer lyden fint

hvad kan det skyldes? jeg har kigget på alle lyddrivere og de virker som de skal.. ingen konflikter.

2

mandag, 28. november 2005, 21:23

Hvis det nu er at Wave-lyden er skruet ned i dine lydindstillinger får du dask....!

Men det har du vel undersøgt.. ;)

3

mandag, 28. november 2005, 21:29

Har set din anden tråd...

Prøv at installere de chipset drivere der fulgte med dit mobo - derefter evt. opdaterede drivere fra nettet, og så direct X på ny...

4

mandag, 28. november 2005, 21:46

Citeret

Originally posted by Bubbi
Hvis det nu er at Wave-lyden er skruet ned i dine lydindstillinger får du dask....!

Men det har du vel undersøgt.. ;)

yep ;)

5

mandag, 28. november 2005, 21:52

Citeret

Originally posted by Pulse
Har set din anden tråd...

Prøv at installere de chipset drivere der fulgte med dit mobo - derefter evt. opdaterede drivere fra nettet, og så direct X på ny...

Dårlig idé. Ethernet Chipset driveren er årsagen til problemet. efter jeg havde installeret den, virkede internettet ikke.. og direct X hjalp intet.

Der kommer stadig ingen lyd :(

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "ScratchY" (28.11.2005, 22:11)

6

mandag, 28. november 2005, 22:26

problem løst! det krævede bar lidt finurligheder i AudioHQ :) lukker tråden.. :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.