Counter-strike problemer

  • Jeg aner ik hvorfor men mit counter-strike source er mærkeligt, hvergang jeg skal ind og spiller så siger den lige updating steam platform og så går der ca. 5 sek. og så siger den steam is temparily, please try later og det er ligemeget hvornår jeg prøver det virke rbare ikke....plzzz er der ikk en der ved hvad jeg skal gøre jeg har prøvet at uinstallere det et par gange og det virker stadivæk ikke... :ohmy: fatter det bare ikke...

  • Det gør min engang imellem også, tjek din firewall om den blocker for steam på nogen måde?


    Velkommen til foresten.
    Offtopic: myg0t er en kendt hackerclan i cs.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Det gør min engang imellem også, tjek din firewall om den blocker for steam på nogen måde?


    Velkommen til foresten.
    Offtopic: myg0t er en kendt hackerclan i cs.


    Der er ingen firewall eller virus beskyttelse eller noget som helst... men så virker det i 14 dage så virker det ikk i en måned og sådan i den dur der og det er bare fucked up...


    Ja det ved jeg godt, men skulle bare lige finde på noget jo... :$

  • Det var måske en god idé at installere en firewall og anti-virus da det muligvis godt kunne være virus du har fået og spy/adware.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Det var måske en god idé at installere en firewall og anti-virus da det muligvis godt kunne være virus du har fået og spy/adware.


    Jeg bruger Norten Antivirus
    og så bruger jeg lavesoft ad-ware ting der... andre ideér...??