ASP - Global.asa hjælp

  • Hvordan virker Global.asa i ASP?
    Jeg har den lagt på mit webhotel i roden af siden med den her kode:


    Men den gør intet.. Den hverken brokker sig eller tilføjer den række jeg beder den om


    Det jeg har stående er egentlig bare en test, så jeg ku finde ud af hvordan den fungerer, men den siger jo intet - Har jo ikk defineret den conn jeg bruger og det burde den brokke sig over



    Ska ha den til at tilføje en ny række til en tabel - eller ændre i en variabel... Men ingen af tingene ka jeg få den til...


    Har også prøvet at include den med

    Code
    1. <!--#include file="global.asa"-->


    selvom det ikk blir sagt i dokumentationen at man skal gøre det...




    Hvordan fungerer skidtet? Hva ka der tilføjes til en af de 4 events i global filen?

  • Nu er jeg ikke lige så meget inde i asp... kører normalt php/mysql.


    Dog vil jeg da næsten tro at du skal have sat den op til at lave connection til db serveren på et eller andet plan.


    Så vidt jeg kan se ud af det der forsøger du at indsætte noget info i en tabel der hedder bruger. Denne skal jo være lavet før du kan indsætte i den...



    Som sagt ikke asp haj så kan godt være jeg er lidt off bare et bud på nogle ting..

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Det er hundrede procent korrekt, men det er også det jeg mener med at jeg ikk har defineret den conn jeg bruger... ;)


    Og så burde den brokke sig


    Men ka heller ikk få den til at ændre i en variabel eller skrive en besked...


    Edit: Har lige prøvet at definere den conn til den rette database og oprettet en session i default.asp - der blev heller ikk oprettet nogen ny række..