åbning af .exe

  • nej faktisk ikke.. det er fordi nogle Tema'er man kan hente fra http://www.themexp.org der er en masse spy ware i den exe fil alene.. men når den har kørt de spyware ting færdig så åbner den en Rar fil som jeg så skal bruge til tema'et.. men nu er det så jeg prøver at kun at få fat i den rar fil istedet for at køre exe'en..


    skriv hvis i ikke forstår?? :D

  • Det er da vist ikk muligt, da det jo er en kode som installerer det her spyware ligeledes som det er en kode der pakker den her rar fil ud...


    Så ska du ind og redigere filen med kildekoden og den har du jo ikke


    Edit: Selv hvis du havde kildekodefilerne, så sku du også ind og rekompilere :)


    Edit 2: En anden løsning ku være at du installerede en filtracker af en art.. Ligesom Cleansweep eller hva det nu hed...
    Så sætter du den til at registrere filerne der kommer ind på din hdd og så fjerner du alle filer du ikk vil ha ;)


  • hehe damn.. og det skal jeg gøre jeg ved 20 filer fordi jeg har 20 tema'er der skal ind :D

  • Det er skam ikk så slemt, hvis du skaffer sådan et program som jeg snakker om..


    Så sætter du den bare til at logge
    Installerer alle filerne
    Stopper loggingen og gemmer den
    Kopierer de rar filer du snakker om ind i en ny mappe
    Får log programmet til at fjerne alle de filer den har logget som tilføjede i den periode ;)

  • Hvis det er rar filer der er gemt som selvudpakkende .exe filer kan du såmænd bare højreklikke på dem og vælge udpak til.. eller hvad det nu hedder. Du kan også bare åbne arkivet på den måde.
    Så slipper du for at den auto executer en fil der ligger inde i arkivet.


    Ja altså hvis du har winrar inde.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Hvis det er rar filer der er gemt som selvudpakkende .exe filer kan du såmænd bare højreklikke på dem og vælge udpak til.. eller hvad det nu hedder. Du kan også bare åbne arkivet på den måde.
    Så slipper du for at den auto executer en fil der ligger inde i arkivet.


    Ja altså hvis du har winrar inde.


    ja det var det jeg prøvede.. men det kunne jeg ikke.. synes ikke jeg kunne nogle dele til at virke med Winrar.. hvis nogle af jer vil prøve med filen kan jeg sende den til jer.. dog lover jeg ikke i det du excuter den der ikke kommer spam.. jeg har selv 3 spam programmer og Antivirus kørende lige i det den åbner dem :D