BF2 multiplayerfejl

  • Jeg har spillet BF2 den sidste månedstid , men har ikke kunnet logge på multiplayer siden onsdag , jeg har ikke installeret nye programmer , ....
    Min firewall har ikke været et problem !
    Spillet starter op og jeg klikker på mit onlinenick , derefter står den bare og gør ingenting "connecting to accountserver" står der .
    Jeg har spurgt flere , men alle kan logge på ..... min teori er at en af loginserverne er nede , men hvor kan man finde ud af det .... eller er det noget helt andet ???


    Jeg kører med en P4 , 3ghz , 2x256 dual kingstonram , ati9600 pro ... alt kører på low og har funket indtil nu (til MIN tilfredsstillelse)


    HJÆÆÆLP abstinenserne er ved at ta overhånd :evil:

  • Har du lavet et eller andet du ikke måtte med dit bf2? Cheatet eller evt. eller dræbt en masse teammates ?


    For så kan det være du er blevet banned fra deres servere.


    Ellers, prøv og slå din firewall fra. Hvis ikked et virker så prøv at geninstallere spillet eller prøv eller lav en ny account og prøv at logge in med den.

  • Hmmm det er underligt .... det tar mellem 8 og 10 minutter og logge på loginserveren hvor det før tog ca. 1 min , men derefter er loadtiderne de samme , og nej , jeg har ikke snydt eller teamkillet så jeg er bannet *GGG*
    Men jeg venter lige og ser om der kommer bedring , ellers tak for hjælpen :rolleyes: