Counter Strike - Bunnyjump.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Goddag, et lidt lamt spørgsmål, hvordan lærer jeg at bunny jumpe?


    Jeg har prøvet at google :D, jeg mangler kun at kunne bunny jumpe så skal i bare se :D


    :D :D :D


    Min ven siger at man kan få et script der gør det MEGET nemmere at bunny jumpe, men ved ikke hvor man kan downloade dem, eller om det er lovligt :S

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Bunnyjumpe?


    Hva deet?


    Man hopper fra side til side som en idiot på X....på den måde kan man komme hurtigt frem osv....


    Syns personligt det sux, og mange servere banner folk der gør det :)


    Men find da et cs forum eller lign. der ka folk vel også hjælpe?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Man lader værd eller for med stor risko et ban lige i hovedet hvilket er fuldt fortjent det er bug abuse og sættes på linie med cheat. DONT DO IT !!!

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    hehe ok, man ligner vel også en idiot på den måde :))


    Tja.. Men det er effektivt og hvis du bliver hård til det kan du knife noobs der skyder på livet løs :D

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    I følge valve er det lovligt så længe det ikke er scriptet?


    Nu er det ikke rigtig Valve der bestemmer, hvad folk må og ikke må på servere som fx Boomtowns.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Nu er det ikke rigtig Valve der bestemmer, hvad folk må og ikke må på servere som fx Boomtowns.


    Nej self, men du kan ikke blive blacklisted på det.

  • Bug abuse er ifølge hvad jeg husker heller ikke i orden i følge valve og bunny er bug abuse så nej ikke lovligt i følge dem er jeg temmelig sikker på.


    Du kan jo også prøve at finde en turnering eller andet hvor det er tillandt :))

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Bug abuse er ifølge hvad jeg husker heller ikke i orden i følge valve og bunny er bug abuse så nej ikke lovligt i følge dem er jeg temmelig sikker på.


    Du kan jo også prøve at finde en turnering eller andet hvor det er tillandt :))


    Okay, sorry, var sikker på det var ok.


    Skal ikke selv bruge det så..

  • Bunny-hopping er en speciel taktik som diverse special-enheder bruger når de er løbet tør for ammunition og skal undgå at blive skudt i håb om at komme nærmere fjenden og bruge hånd-til-hånd nærkamp.


    Total realistisk også. :$


    Personligt har jeg ikke noget imod det, så længe det kun bliver i spil som UT og Quake...

  • Quote

    Originally posted by Tismund
    Fjernede de det ikke i 1.6?


    De forsøgte men kan stadig godt lade sig gøre dog næsten umuligt hvis man ikke laver nogle hop scripts

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_


    De forsøgte men kan stadig godt lade sig gøre dog næsten umuligt hvis man ikke laver nogle hop scripts


    lol nej??


    jeg bunnyjumper tit.. dog uden script.. dog har jeg rebinded min jump knap til scroll ned.. :D da det er lettere at gøre :D men jeg kan da godt forklare det hvis du har en sever vi kan teste det på.. add mig til msn hvis du vil vide mere :D


    OG DET ER IKKE ULOVLIGT det jeg gør.. da jeg også kan misse et jump.. så intet script her..


  • At bind en scrool knap til at hoppe er klart med til at gøre det nemmere...


    At du kan misse et hop er jeg lidt ligeglad med... langt de fleste server bliver du kick eller ban på stedet hvis en admin ser det. At gøre det i en turnering er direkte dumt da du bliver smidt ud af den på stedet har ikke set en seriøs turnering hvor det var tillladt.


    Vil til en værd tid mene at det er ulovligt det du gør jo !

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy