Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 12. november 2005, 23:41

Hey. Kunne godt tænke mig at fortsætte mine gemte spil i Lord Of The Ring - Battle For Middle-Earth, men jeg kan ikke finde "saved games" mappen.

Her er hvad EA skriver:
The Battle for Middle-earth(tm) save files and other user-related
settings are stored in the "My Battle for Middle-earth Files"
folder, which can typically be accessed by going to your C:\ drive,
opening the "Documents and Settings" folder, opening the folder
labeled with your Windows user name, and opening the "Application
Data" folder. If you don't see an "Application Data" folder here,
do the following:

Men, nej nej. Ingenting der...
Nogen der ved noget?

2

søndag, 13. november 2005, 00:22

Satme strange. Jeg har søgt efter den flere gange, men ingenting. Så går jeg ind og kigger endnu engang, og pludselig er den der.

3

søndag, 13. november 2005, 00:31

Man kan kun se application data hvis man har slået usynlige mapper til.

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

4

søndag, 13. november 2005, 00:38

Citeret

Originally posted by Alaza
Man kan kun se application data hvis man har slået usynlige mapper til.

Det er jeg klar over, og som sagt var jeg også inde og browse rundt derinde. Fandt bare ikke den mappe før 3. gang. Jeg har ellers kun 10 derinde, så den er ikke til at overse da.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.