Messenger beskeder - popups ??

  • Når jeg er på nettet kommer der nogen gange nogle popups fra Messenger - p.... irriterende X(
    Jeg har fjernet Messenger og hvad der hører til ! Hvorfor kommer de der popups så alligevel ? Er der nogen der ved hvordan jeg kan slå det fra ?(
    Pft - da det er ret irriterende.

  • Quote

    Originally posted by cla
    Hvordan har du fjernet det?


    Tjah - jeg har da været i tilføj/fjern windowskomponenter og fjernet hakket ved Messenger. Ved ikke om det er nok at gøre dette ?( Jeg har også fjernet MSN Explorer. Er der andet jeg skal gøre ?(

  • Quote

    Originally posted by cla
    Det vil sige at du har været inde i c:\windows\inf\ og fjernet alle hide i sysoc filen?


    NEJ - Som jeg skrev før, så har jeg kun været inde i tilføj/fjern windowskomponenter og fjernet hakkene i Messenger og MSN explorer. ?(

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    NEJ - Som jeg skrev før, så har jeg kun været inde i tilføj/fjern windowskomponenter og fjernet hakkene i Messenger og MSN explorer. ?(


    Ok, så gør som jeg beskrev c:\windows\inf og åben sysoc notesblok filen, når den er åben går du op i rediger og trykker erstat, i "søg efter" feltet skriver du hide og så trykker du erstat alle, når dette er gjort gemmer du ændringerne og åbner "tilføj/fjern windows komponenter" nu er der mange flere ting du kan vælge fra, og en af dem er et lille gråt ikon hvor der står messenger!!! 8)8)8)8)

  • Hvis jeg har forstået dette rigtigt, så er det de store grå popups med University diplomas ?


    Så gå i kontrolpanel --> Administration --> Tjenester
    Og find så punktet med messenger, vælg egenskaber for den, og vælg starttype --> Deaktiveret og tryk stop ved tjenestestatus. Nu skulle det være slut med de irriterende popups ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Kunne det ikke bare være at du måske har en smule spyware liggende på din maskine ?


    Prøv evt. at køre en omgang Adaware ;)


    Det plejer at hjælpe


    Det eneste der ligger er noget CYDOOR- et ller andet. Tror/mener det er noget Kazaar - har lagt. Skal det også væk ?(

  • Quote

    Originally posted by cla


    Ok, så gør som jeg beskrev c:\windows\inf og åben sysoc notesblok filen, når den er åben går du op i rediger og trykker erstat, i "søg efter" feltet skriver du hide og så trykker du erstat alle, når dette er gjort gemmer du ændringerne og åbner "tilføj/fjern windows komponenter" nu er der mange flere ting du kan vælge fra, og en af dem er et lille gråt ikon hvor der står messenger!!! 8)8)8)8)


    Tak for'et 8) Vil prøve det når jeg kommer hjem far arbejdet som jeg llige er startet på :( - efter 3 ugers ferie.

  • Quote

    Originally posted by MichaelDKS
    Hvis jeg har forstået dette rigtigt, så er det de store grå popups med University diplomas ?


    Så gå i kontrolpanel --> Administration --> Tjenester
    Og find så punktet med messenger, vælg egenskaber for den, og vælg starttype --> Deaktiveret og tryk stop ved tjenestestatus. Nu skulle det være slut med de irriterende popups ;)


    Yeps det er de der grå sataner X( og jeg vil fluks følge dit råd når jeg kommer hjem fra arbejde. Det lyder nemlig som om, det er det der løser problemet :D
    Mange tak på forhånd. Bukker og nejer :)) - det ser sikkert morsomt ud :))

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Det eneste der ligger er noget CYDOOR- et ller andet. Tror/mener det er noget Kazaar - har lagt. Skal det også væk ?(


    Kazaa er jo roden til at alt hvad der har med Spyware at gøre , og Cydoor er spyware ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Kazaa er jo roden til at alt hvad der har med Spyware at gøre , og Cydoor er spyware ;)


    Enig :)


    Quote

    Originally posted by bentzin
    Yeps det er de der grå sataner og jeg vil fluks følge dit råd når jeg kommer hjem fra arbejde. Det lyder nemlig som om, det er det der løser problemet
    Mange tak på forhånd. Bukker og nejer - det ser sikkert morsomt ud


    Velbekomme :)

  • Har gjort som du beskrev og ind til videre så er det "fjong". Men jeg synes opstarten i mit XP er blevet en anelse hurtigere. Slog også den fra med automatisk update. (underligt for jeg havde slået det fra under egenskaber for Internet) Ka' være det også har noget betydning -maybe ?(


    Tak endnu en gang :))

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Fårk - er også voldtræt af de pop-ups. Jeg får dog ikke så mange, men de er der X(


    Er der en måde at dræbe dem på, uden at afinstallere/deaktivere messenger?


    Har du prøvet det som MikaelDKS foreslog mig:
    <Gå i kontrolpanel --> Administration --> Tjenester
    Og find så punktet med messenger, vælg egenskaber for den, og vælg starttype --> Deaktiveret og tryk stop ved tjenestestatus. Nu skulle det være slut med de irriterende popups.>
    Jeg har i hvert fald ikke fået nogen siden. :)) Pøj pøj.

  • Hvis man nu bruger messenger er det jo ikke overvejende smart at deaktivere det.


    Jeg bruger msn og har absolut ingen pop-ups, man kan konfigurere MSN til blot at sige ding ding eller noget, samtidig kan man fjerne MSN crap vinduet under opstart.


    - Regards
    Sharza