Hjælp til CS 1.6 Movie

  • Halløjsauce igen :)


    Så har jeg anskaffet programmerne - Sony Vegas 4.0, VideoMach.


    Problemet er, at jeg vil optage i pics og ikke i .dem fil. VideoMach understøtter jo ikke .dem filer ;)


    Jeg starter med at skrive "Record LOL" i consolen. Så skriver jeg "Stop", for at stoppe optagningen self. Nu er "LOL"-klippet blevet til en .dem fil.


    Her går jeg så i stå :-/ Hvordan får jeg filmen i pcs istedet for .dem filer ? :D


    En nøjagtig beskrivelse ville være max :D

  • Jeg mener du skal skrive "Startmovie LOL 30", selvfølgelig uden " :) Og du skal vist nok skrive 30 pga. det er det antal frames per second den optager i(mener jeg). Så burde den gerne komme ud som en fil, du kan redigere i, istedet for en .dem fil.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Jeg mener du skal skrive "Startmovie LOL 30", selvfølgelig uden " :) Og du skal vist nok skrive 30 pga. det er det antal frames per second den optager i(mener jeg). Så burde den gerne komme ud som en fil, du kan redigere i, istedet for en .dem fil.


    Havde skam oss gjort :)


    Mit steam var bare lidt fucked, men det kører nu :) Ellers thx

  • Nu skoder kvaliteten i VideoMach :roller:


    Jeg har sat fps til 60 hvilket max.


    Har oss sat "Use resample to scale displayed images.



    Hvordan får jeg det til bedste kvalitet... Har virkelig prøvet 10k forskellige ting nu :-/

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Hej linket virker ikke


    Hej, linket virker. Du kan se når du åbner den, så står der at der går 45 sekunder inden du kan downloade den(det står oppe i højre hjørne).


    Men ved ikke hvorfor det ser sådan ud, men skummelt er det hvert fald :)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • hey jeg ved ikke om det virker til cs men når jeg laver film til cod og uo så laver jeg først en demo i spillet derefter starter jeg demoen op i spillet og optager demoen med fraps så har du en mpeg fil de fleste afspillere og redigerings programmer kan tage


    fordi jeg gør det på den måde er at fraps godt kan finde på at tage for mange recurser hvis du gør det mens du spiller og derved kan det godt finde på og lagge

    p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

  • Quote

    Originally posted by -=TDB=-@ligator
    hey jeg ved ikke om det virker til cs men når jeg laver film til cod og uo så laver jeg først en demo i spillet derefter starter jeg demoen op i spillet og optager demoen med fraps så har du en mpeg fil de fleste afspillere og redigerings programmer kan tage


    fordi jeg gør det på den måde er at fraps godt kan finde på at tage for mange recurser hvis du gør det mens du spiller og derved kan det godt finde på og lagge


    Det er bare fordi FRAPS skoder med kvaliteten - kommer til at ligne noget værre noget ;)

  • nej mine er sku i lige så god kvalitet som det er når jeg spiller du skal bare ændre fps i fraps

    p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

  • Mener at man får en ret nedsat kvali i den gratis version af Fraps, men mulighed for indstilling af en lækker opløsning og alt muligt andet sjov i betalingsversionen..


    Men tror det blir svært at redigere, så det blir meget flottere på en Windows PC, der ikk er bygget til film redigering.. Der er en grund til at film-folk bruger Macintosh-maskiner, med enormt mange ram og det ene og det andet sjov i...


    Ka huske da jeg lavede film på HTX var det nok 70% af tiden der gik med at laver rendering - Altså lave filmen til en ordentlig komprimering, men samtidig kvalitet... - Det tog enormt lang tid at render bare 10 minutters film