Flash-problemer i FireFox

  • Ja. Nu her den anden dag kom Flash playeren op med en ide om at opdatere sig. Det gav jeg den da lov til.
    Men siden har mit firefox ikke vist noget flash overhovedet :boxed:
    Jeg ved min fætter har samme problem. Det er ikke den med at der er en puslespilsbrik og man skal installere noget, der er bare tomt.
    Er der nogen der har en løsning?
    Eller et sted at hente den forrige version af playeren?

  • Quote

    Originally posted by SlackeR
    Jamen det er jo hverken FF eller adblock der er opdateret, det er flash player?


    Edit: ellers et cheesy billede du har dig der ;)


    Oki hehe


    Prøv at slette det ved alligevel, ved godt det ikke giver så meget mening. Jeg havde samme prob og det fungede ved mig :D

  • Quote

    Originally posted by SlackeR
    Det virker. Det var dog dybt latterligt. Kan være jeg har opdateret adblock på samme tid så.
    Er der så virkelig ingen adblock der duer? :(


    Har ingen problemer med flash og adblock .. Har godt nok ikke lige det nyeste filter på min adblock ... men aldrig nogensinde haft problem dermed ...


    Derimod er mit quicktime holdt op med at virke ... Men det er nok bare en re-install eller noget ...

  • Jeg bruger IE - men her på det sidste, så skal jeg installere macromedia flashplayer 8, hver gang jeg kommer ind på en side hvor det skal bruges :roller:
    Ret irriterende. Fatter ikke hvorfor - for før i tiden skulle der kun én installering til og så virkede det fremover. :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Har ingen problemer med flash og adblock .. Har godt nok ikke lige det nyeste filter på min adblock ... men aldrig nogensinde haft problem dermed ...


    Derimod er mit quicktime holdt op med at virke ... Men det er nok bare en re-install eller noget ...


    grunden til din Quicktime ikke virker.. ihvertfald med min. var fordi jeg skulle installere den nyeste Quicktime 6.. de har lavet HELT om på det... både quicktime og deres Trailer sidder :D men Quicktime 6 er helt sikekrt for vild ;)



    btw.. hva gør Adblock?? :P jeg kan næsten regne det ud.. men er der ikke allerede det i FF?


  • Tænkte nok der var en ny version ude .. Har et par gange ville se en trailer uden held .. Dog bare været så doven jeg intet har gjort ved det !


    Jooh, det er noget adblock i FF allerede, men med plugin'et adblock og et filter dertil, så er man endnu mere dækket ind .. Så vidt jeg ved i hvertfald


    bruger følgende side til filters


    http://www.pierceive.com/filtersetg/


    Og self. den tekstfil af nyeste dato ;)


  • Med adblock kan du også blokere flash og billede reklamer på selve siden. Normalt med firefox blocker den bare popups :)


  • ja ok nu har jeg det.. men hvordan kan jeg så indstille ting i den? hvor settings af den..

  • Quote

    Originally posted by Firedog


    ja ok nu har jeg det.. men hvordan kan jeg så indstille ting i den? hvor settings af den..


    Oppe under "funktioner" -> "adblock" -> "preferences" ... Derinde kan du ligge filteret på :)


    Og måske også andre ting, hvilke jeg ikke har rodet med .. Bare lagt et filter på !

  • ja ok nu glemte jeg lige at genstarte FF.. men !! min hedder ikke ADblock når jeg går in Tools ;) min hedder noget med Filter.G Updater.. og går jeg der inde uder så kan jeg se det hedder noget med Adblock... hmm :D


    btw.. nogen af jer der har prøvet den Gmail Notifier der er inde i FF??

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    ja ok nu glemte jeg lige at genstarte FF.. men !! min hedder ikke ADblock når jeg går in Tools ;) min hedder noget med Filter.G Updater.. og går jeg der inde uder så kan jeg se det hedder noget med Adblock... hmm :D


    btw.. nogen af jer der har prøvet den Gmail Notifier der er inde i FF??


    Hehe okay :)

  • Filterset.g updater er ikke adblock.
    Du skal hente adblock der hvor alle de andre plugins er.
    Så kan du bruge filterset.g updater til at lave et filter i det.
    Gmail notifieren er fin. Bruger den selv..