Hvad er dette for skrivebord setups?

  • Flyttet til software - husk nu at resize billeder, så de passer til vores regler


    Det i toppen kunne lige objectdock - mest pga de faneblade med apps osv.


    Kører dog selv med rk-launcher, da jeg synes det virker mere smooth ;)


    Resten er vel en eller anden shell der er lagt på istedet for explorer ?

  • Spørg dog på http://www.nordic-t.org, det var vel der du lige faldt over dem right...!?!?! :pokey:

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden



    Det sidste er vel hvordan windows vista kommer til at se ud?


    Næppe.


    Microsoft Windows Vista

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Ud over det er et underligt indlæg, så skulle du nok også lige læse reglerne omkring Signatur-størrelsen !


    Tjaaeh..


    Jeg var inde og læse på nordic-t's forum idag, og der er der en tråd hvor de viser deres desktops frem, det er der ham, der har lavet denne tråd, har fundet de to billeder....



    Og ja, signatur størrelsen, jeg tænkte at jeg var gud, så jeg må alt, eller også skulle jeg bare lige gå ind og ændre dem lige om 2 min... :D:D:D

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Quote

    Originally posted by klovnemanden
    Tjaaeh..


    Jeg var inde og læse på nordic-t's forum idag, og der er der en tråd hvor de viser deres desktops frem, det er der ham, der har lavet denne tråd, har fundet de to billeder....


    Og ja, signatur størrelsen, jeg tænkte at jeg var gud, så jeg må alt, eller også skulle jeg bare lige gå ind og ændre dem lige om 2 min... :D:D:D


    Okay - det var jo ik' li' til at vide. ;)
    Ang. signatur - så er den for bred nu. :))

  • nr. 2 billede er Vista inspirat, jeg har det selv.


    for at få det kan man søge på google under vista inspirat.


    programmet er gratis og hentes i en .exe fil, som man innstallere som ethvert andet program.


    det første billede kunne ligne et theme til litestep


    her er mit, mikset med lidt samurize:



    http://www.gratishost.dk/uploads//67_1131362613.jpg


    det er fra min laptop

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet 2 gange, sidst af Tigerplayer ().


  • Det ser jo fint ud .


    Men - hvorfor har du ikke fjernet papirkurven fra desktoppen ? - du har den jo liggende i docken, så der er ingen grund til at have den liggende på skrivebordet også.


    Du kan fjerne den ved at gå i start => kør og skriv gpedit.msc (Hvis du kører pro-udgave)
    Derinde kan du indstille at du f.eks ikke ønsker den vist på skrivebordet ;)

  • er den Object dock bar med i den Exe fil??
    for jeg sidder selv med Object dock Pro. og helt seriøst. det er IMO den fedste nogen sinde.. bruger aldrig min Procces bar mere.. den er væk :P


  • Det er fadme et fedt skin. Jeg har lige hentet og installeret det.. :hb:

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |

  • Synes det første billede ser ret cool ud, altså opsætningen .. Dejlig simpel og ret lækker 8o


    Synes bare tit sådan nogle grafikændringer af windoze enten fucker det op eller sløver maskinen, så plejer ikke at rode meget med det ...

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Synes det første billede ser ret cool ud, altså opsætningen .. Dejlig simpel og ret lækker 8o


    Synes bare tit sådan nogle grafikændringer af windoze enten fucker det op eller sløver maskinen, så plejer ikke at rode meget med det ...


    Det kommer self an på hvor meget du ændrer, og hvordan du gør.


    Hvis du bare bruger Neowin UX theme patcher, så kræver Vista Inspirant ikke mere end alm Windows XP theme... det første billede der er postet kræver dog en del.


    Fordelen ved Neowin UX Theme Patcher, er at du ikke skal bruge andre programmer.


  • aha okay, det er self. en fordel ...