fejl i CS:S

  • Engang imellen når jeg går ind i CS:S så ser billedet helt vildt fucked ud se selv her |LINK| det er ret irreterende fordi det hjælpe ikk bare at lukke steam ned, men jeg skal hen og genstarte oog det er lidt provokerende... :boxed:

  • Quote

    Originally posted by niller
    Engang imellen når jeg går ind i CS:S så ser billedet helt vildt fucked ud se selv her |LINK| det er ret irreterende fordi det hjælpe ikk bare at lukke steam ned, men jeg skal hen og genstarte oog det er lidt provokerende... :boxed:


    Men det er mest når den har stået standby... :boxing:

  • Har du overclocket dit grafikkort? Ser ud som artifacts. Tjek dine temperature på grafikkortet.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Har du overclocket dit grafikkort? Ser ud som artifacts. Tjek dine temperature på grafikkortet.


    jeg vil vil lige prøve at sættet mit gfx til standart... :idea:

  • dette skyldes enten forkert skærmkort driver,eller osse at du kun køre med DirectX 8.1 i hardware i soruce,


    open steam -> play games -> right click on css -> properties -> launch -> options -> enter -dxlevel 90,du kan altid gå tilbage til 81,prøve at se forskelen på de 2,