Windows filer på Harddisken?

  • Er træt af at proppe winxp skiven i hver gang windows whiner over en fil eller noet, kan jeg ikke bare kopiere skiven ind og så henvise til den istedet, altså automatisk så den ikke prompter mig?


    men hvordan? :>

  • Kan du ikk bare åbne xp cd'en så du kan se de filer der ligger på den, så bare kopiere dem til en mappe på din hdd...!? ligesom man gør hvis man nu skal pakke det ned i en zip fil...!?

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Kopier mappen ved navn i386 over på din harddisk. Hvis Windows spørger om en Win CD kan du bare bruge denne mappe istedet for at smide CD'en i.


    Du kan også ændre noget i regedit sådan at Windows automatisk kigger i i386 mappen på din PC, så du aldrig får den irriterende popup, men jeg kan ikke lige huske hvad det er man skal redigere.

  • eller laod den med daemon tools

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by Chronos
    Er træt af at proppe winxp skiven i hver gang windows whiner over en fil eller noet, kan jeg ikke bare kopiere skiven ind og så henvise til den istedet, altså automatisk så den ikke prompter mig?


    men hvordan? :>


    Huh? Det problem har jeg ikke set siden Win95, hvor det var virkeligt træls.


    I Win98 blev der under installationen automatisk lagt en kopi af CD'en ind i et underbibliotek i Windows-biblioteket, og derfor bad Win98 aldrig om CD'en.


    I WinXP er det åbenbart løst på en anden måde, for jeg kan ikke finde det omtalte underbibliotek - men ikke desto mindre har WinXP aldrig bedt mig om en CD.


    Har du selv installeret din Windows?