HL2 Revisit..

  • Tja.. Nu efter at have spillet doom3+expansion og så quake4 og FEAR så kom lost coast... Og det fik mig til at brænde for HL2 igen...


    Jeg må sige at før synes jeg HL2 og FEAR var de fedeste FPS.. Men det er 100% HL2...


    Bare den måde de får en til at føle man er Gordon Freeman... Det er helt ekstremt så meget historie der er i...


    Og grafik... Det er 100% det flotteste spil.. Det har sådan et specielt look... Synes doom3 var for plastik agtigt... Og FEAR var lidt ens over det hele...


    Men HL2 har bare de lækre teksturer... Hehe...


    Ja jeg ved ikke jeg tror lige jeg gennemfører det en gang til..


    Ville så gerne høre om der var andre der var gået i gang med det igen efter lost coast?

  • Har overvejet det, men tanken om de ufattelige lange loads får mig til at lade være..


    Hvis der er nogen der har nogle gode råd til hvordan man slipper for dem, eller korter dem ned, så bare post.


  • Jeg gik sådan set i gang med HL2 for anden gang et godt stykke tid inden Lost Coast udkom. Jeg har ikke så meget "spiltid" grundet min uddannelse, så det har taget et par uger at nå til sidste bane i HL2, hvor jeg er nu.


    Men ja, det var da meget sjovt at spille det igen.

  • Quote

    Originally posted by HAM
    Har overvejet det, men tanken om de ufattelige lange loads får mig til at lade være..


    Hvis der er nogen der har nogle gode råd til hvordan man slipper for dem, eller korter dem ned, så bare post.


    Min loader nu lynhurtigt... Tager kun en 20 sekunder at loade en bane og når man er igang og den loader så er der tale om 5-15 sekunder..

  • Quote

    Originally posted by Ulrik


    Jeg gik sådan set i gang med HL2 for anden gang et godt stykke tid inden Lost Coast udkom. Jeg har ikke så meget "spiltid" grundet min uddannelse, så det har taget et par uger at nå til sidste bane i HL2, hvor jeg er nu.


    Men ja, det var da meget sjovt at spille det igen.


    Ok :D


    Er kun lige gået igang så nåede til der hvor barney gir en den der crow bar...

  • hmm.. jeg holder mig nu til Fear.. det er helt sikkert det fedeste FPS spil til dags dato.. det er så skræmmende og den for mig til at føle det som om det kunne være mig..


    da det med lige en skygge eller lige man fornemmer en bag sig. ja det sker også nogle gange for mig at man lige synes man så en. men så er der ingen.. ja skummelt :)

  • Udover Trackmania Sunrise er HL2 helt klart et af mine favorit spil. Gennemførte det med det samme det udkom og har på det seneste spillet det lidt on-off. Ale ved det spil er gennemført.. lyd, grafik, gameplay og historien falder lige i min smag.
    Nappede også lige Lost coast demoen, men kan ikke se de store ændringer udover mappet.

  • Quote

    Originally posted by Tismund
    Udover Trackmania Sunrise er HL2 helt klart et af mine favorit spil. Gennemførte det med det samme det udkom og har på det seneste spillet det lidt on-off. Ale ved det spil er gennemført.. lyd, grafik, gameplay og historien falder lige i min smag.
    Nappede også lige Lost coast demoen, men kan ikke se de store ændringer udover mappet.


    Ændringer i lys effekter maybe?:P


    Nå, men ja jeg r os blevet HOOKED på det game igen efter loast coast....faktisk så meget at jeg istedet for scooter reservedele købte nye ram, så det hele gik lidt mere stabilt :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    istedet for scooter reservedele købte nye ram


    Se, det er det Jeg kalder en ægte nørd, he he. 8)

    R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

    LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

  • Quote

    Originally posted by Deuce313


    Ændringer i lys effekter maybe?:P


    Nå, men ja jeg r os blevet HOOKED på det game igen efter loast coast....faktisk så meget at jeg istedet for scooter reservedele købte nye ram, så det hele gik lidt mere stabilt :)


    Begrænset hvad jeg har af effekter med mit FX5200 :D

  • loadtid nedkortes emd mere ram :) no shit.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Tismund


    Begrænset hvad jeg har af effekter med mit FX5200 :D


    Ah ok :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    loadtid nedkortes emd mere ram :) no shit.


    Ja... Spillede det i sin tid med 512MB ram... Så fik jeg 1GB... Med 2GB går det bare endnu hurtigere...


    Men historien i FEAR er lidt spøjs... Og man får ikke meget at vidde om sig selv eller noget... Der er ikke ret meget tale i det spil.. Kun ham tossen i radion...


    Det der er fedt ved HL2 er at alle lige har lidt at sige til dig...


  • Historien i F.E.A.R. er ok, og den får tingene til at hænge sammen. Man får ikke det store at vide om sig selv, og man siger heller aldrig selv et kvæk. Dog er der indirekte noget info om en selv i spillet, hvis man lytter efter i de klip, som der er engang imellem, de skal bare tydes rigtigt.


    Desuden er der da også tale i form af de forskellige små sekvenser. Alt i alt synes jeg faktisk, at historien er brygget fint sammen, jeg kan især godt lide slutningen, der skete i hvert fald ikke det, som jeg havde forventet.

  • Quote

    Originally posted by rasmusvn


    Historien i F.E.A.R. er ok, og den får tingene til at hænge sammen. Man får ikke det store at vide om sig selv, og man siger heller aldrig selv et kvæk. Dog er der indirekte noget info om en selv i spillet, hvis man lytter efter i de klip, som der er engang imellem, de skal bare tydes rigtigt.


    Desuden er der da også tale i form af de forskellige små sekvenser. Alt i alt synes jeg faktisk, at historien er brygget fint sammen, jeg kan især godt lide slutningen, der skete i hvert fald ikke det, som jeg havde forventet.


    Gordon Freeman har ikke sagt en disse i 2 spil. Og jeg mener nada zip nothin'! Ikke engang en rynke på hans overlæbe. Han er som en mur at snakke til.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe


  • har det fuldsteandigt paa samme maade. hl2 ownz , og saa meget historie osv, har gennemfQrt det spil tons vis af gange :) haaber der kommer en til ;)

  • Quote

    Originally posted by Mr.Mercie


    har det fuldsteandigt paa samme maade. hl2 ownz , og saa meget historie osv, har gennemfQrt det spil tons vis af gange :) haaber der kommer en til ;)


    De skulle vist være igang med at lave HL3 eller HL2 expansion... Der gik rygter om at det var en HL2 ekspansion pga man skulle være hende der alex og det var bygget på HL2 motoren..

  • Quote

    Originally posted by købkøb
    De skulle vist være igang med at lave HL3 eller HL2 expansion... Der gik rygter om at det var en HL2 ekspansion pga man skulle være hende der alex og det var bygget på HL2 motoren..


    Det er skam ikke rygter, der kommer en expansion ved navn Aftermath. Man styrer stadig Gordon, meget af spilletiden foregår bare i selskab med Alex.