Half Life 2 Lost Coast probss

  • Hej
    Har downloadet HL2 Lost Coast gennem Steam og alt gik fint. Da jeg havde genstartet computeren trykkede jeg op ikonet i My games i Steam. Spillet startede og begyndte at loade. Men når den er færdig med at loade siger pvvv og computeren genstarter. Har prøvet 4 gange nu men det sker hver gang!! Hvad kan jeg gøre? ;(

  • Quote

    Originally posted by AnDeN_DK
    Hej
    Har downloadet HL2 Lost Coast gennem Steam og alt gik fint. Da jeg havde genstartet computeren trykkede jeg op ikonet i My games i Steam. Spillet startede og begyndte at loade. Men når den er færdig med at loade siger pvvv og computeren genstarter. Har prøvet 4 gange nu men det sker hver gang!! Hvad kan jeg gøre? ;(


    Er ikke sikker, men tror altså ikke at dit grafikkort kan trække det.. det er jo en techdemo, har du opdateret drivere , directx osv ?

  • Quote

    Originally posted by John H
    Er ikke sikker, men tror altså ikke at dit grafikkort kan trække det.. det er jo en techdemo, har du opdateret drivere , directx osv ?


    Min computer kan godt trække det, og jeg skulle mene at hans er lidt bedre end min.

  • Hmm...prøv at spille andre spil...ka være det er et generalt problem i din comp...


    Forresten.....nu hvor du har et nvidia kort....og hvis det også går galt i normalt hl2....


    Så prøv med denne driver til dit gfx kort:
    http://www.nzone.com/object/nz…loads_winxp_2k_78.05.html


    Jeg kunne nemlig ikk spille hl2 osv efter en steam update....den genstartede hvergang, men den driver hjalp :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • Varme er ikke noget problem. Har moddet mit kort med blæser så det er køligt. Er ved at downloade den nye driver nu. Skriver hvis det hjælper.