styling af commen

  • Hej alle sammen, hvad for nogle programmer bruger i til at style jeres com med??
    Jeg har leget lidt med style xp, samuraize og aqua Dock


    Men syntes enten det er for svært at bruge, eller ikke kan blive personligt nok...
    Eller det kan det nok godt, men jeg er ordblind og kan ikke læse mig frem til hvad jeg skal gøre...


    Så hvis i kender nogle programmer som er lette og gode så sig frem og kom gerne med nogle links...


    På forhånd tak :)


  • jeg synes StyleXP nok er det letteste.. men ellers er der Windowblinds.. der er mange ting.. men synes stadig StyleXP er nemmest og bedst..


    du kan også få noget som gør at du slet ikke loader explorer.exe.. det er IMO fedt, den bruger MEGET mindre resursor og kører IMO meget bedre.. det hedder Aston shell hvis nogle vil prøve det.

  • Sorry men har lige lidt offtopic så, hvad er det lige præcis explorer.exe gør og er?


    EDIT: jeg bruger windowblinds, og det er meget nemt, bruger dog trial så man skal lige vente 5 sekunder før deres banner går væk på skrivebordet, men det kan jeg sagtens leve med :)

  • er det ikke bare den der gør så du kan bruge skrivebordet? og når du åbner et vindue åbner den det i explorer... ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det.. dog i modhvis det er internet explore så åbner den Iexplorer.


  • men det er winXP du sidder med ikke?


    problemet er at jeg har valgt XP fra af mange grunde..


    og vil ikke skifte atm.


    men prøver at finde et alternativ til en dynamisk shell ting som win XP's explorer.


  • Har brugt samurize meget en årgang, og er imo det beste og mest personlige man kan finde.. Hvis du har styr på scripstne og photoshop, kan det bleve så fedt det du får ud af det!


    Syns også det var lidt indviklet til at starte med, men så fandt hurtigt ud af det via google



    OT: Du staver da ellers meget godt, af en ordblind at være :boxed: