battlfield 2 HJÆLP

  • Jeg er vist komme til at smide min kasette til bf2 ud(HVOR DUM ER MAN SÅ)... hvad skal jeg så gøre... aner ikk hvad jeg skal gøre gidder godt nok ik at gå ud og købe et nyt...!! 8o

  • Quote

    Originally posted by niller
    Jeg er vist komme til at smide min kasette til bf2 ud(HVOR DUM ER MAN SÅ)... hvad skal jeg så gøre... aner ikk hvad jeg skal gøre gidder godt nok ik at gå ud og købe et nyt...!! 8o


    Kasseten er da ikke meget værd...

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • med cd og det hele??

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |

  • Quote

    Originally posted by niller
    Jeg er vist komme til at smide min kasette til bf2 ud(HVOR DUM ER MAN SÅ)... hvad skal jeg så gøre... aner ikk hvad jeg skal gøre gidder godt nok ik at gå ud og købe et nyt...!! 8o


    Eventuelt led efter det? Der er sgu ikke så meget at gøre...

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Nej cd´en har jeg stadivæk men kasetten.. men min cd key er jo væk.. og jeg har jo overvejet at formatere min comp jo.. så kan man ikk få sig et program så man kan se hvilken cd key man har :clap:

  • Quote

    Originally posted by niller
    Nej cd´en har jeg stadivæk men kasetten.. men min cd key er jo væk.. og jeg har jo overvejet at formatere min comp jo.. så kan man ikk få sig et program så man kan se hvilken cd key man har :clap:


    Min CD key stod på manualen, men hvis din er væk nu, er der ikke meget andet at gøre end at lede, eller købe et nyt. ;)

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Originally posted by MvK


    Min CD key stod på manualen, men hvis din er væk nu, er der ikke meget andet at gøre end at lede, eller købe et nyt. ;)


    EJ MAN SÅDAN NOGET BIIP BIP BIP BIP BIP BIP BIP.....:!!! X( X( X( X( X( X( X( :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by niller


    EJ MAN SÅDAN NOGET BIIP BIP BIP BIP BIP BIP BIP.....:!!! X( X( X( X( X( X( X( :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


    Hvad havde du regnet med?


    Ford giver dig sku da heller ikke en ny bil, hvis du smider din Mondeo væk :))

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Hvad havde du regnet med?


    Ford giver dig sku da heller ikke en ny bil, hvis du smider din Mondeo væk :))


    Nej nej men man kan jo i nogle spil downloade sådan en program sådan at man kan se sin cd-key... :9xo

  • Jeg mener faktisk man kunne se sin cd key i q3, hvis man ledte lidt, det kan da være det også er muligt i b2.

    R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

    LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

  • Quote

    Originally posted by niller


    Nej... :pokey:


    Kan man faktisk gøre tit. Men om man kan gøre det i BF2 aner jeg ikke.


    Jeg har en multi key som kan bruges af flere på samme tid, dog kun over lan. Den er guid banned på officielle. Har ikke BF2 selv, så har ikke kunne teste om det virkede, PM mig.


    Brugte lige 2 min. på google.


    Gå ind i regedit, og gå til den her location : Hkey_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2\ergc

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • jo jeg er ret sikekr på den står i regedit, men problemet er jo slet ikke så stort...den er jo bundet til din account såvidt jeg ved???? dvs bare husk dit login og pass.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    jo jeg er ret sikekr på den står i regedit, men problemet er jo slet ikke så stort...den er jo bundet til din account såvidt jeg ved???? dvs bare husk dit login og pass.....


    Nej, cdkey og account hænger ikke sammen ;)

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII