Antivirus prog.?

  • Hejsa


    Jeg har sgu ik lige så meget forstand på hvilke der er bedst... Har kørt med Norton indtil nu for det fik jeg gratis, men det udløb i går.. så...


    Hvilket antivirus prog. er bedst? Hva kører i med?

  • ja jeg så en test fra i år af, at Kasper Sky skulle være mest sikkert. den har jeg på den ene maskine.


    og så har jeg selv Symantec Corp Antivirus. den virker fint uden nogle problemer, og kan ikke mærke den bruger nogle resursor.


    nu da vi lige er ved det her antivirus.
    i MSN kan man sætte en antivirus til at checke de filer man modtager. hvordan sætter jeg den til at checke de filer med min antivirus?? den eneste fil jeg har fundet er min exe fil til programmet og så lukker den jo bare programmet op.. hvordan gør jeg?? :(

  • Jamen da, kaspersky du skulle da være rimelig okay... men norten er også pænt godt.. men norten det tager mange recourscer i forhold til kaspersky, så jeg ville nok vælge kaspersky.... :clap:

  • jeg kører med det gratiske avast antivirus.. du kan få fat i license kode og derved får du bedre beskøttelse... Den opdatere sig selv og har aldrig haft probs med den... Og som firewall bruger jeg sygate pro firewall, hvis det var noget.. Ellers sry for :offtopic:

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • KasperSky er det bedste, en test jeg så viste at Kaspersky fangede 99%(tror jeg) at de vira de smed ind på computeren. Jeg kører selv med Kaspersky og jeg er fuldt ud tilfreds. Ellers hvis det skal være gratis, kan jeg anbefale AVG antivirus(kan hentes fra http://www.grisoft.com ). Det skal lige siges, at AVG fandt en virus som Norton ikke gjorde. Norton fulgte nemlig også med til min Dell. Men KasperSky, er helt klart noget af det bedste du finder.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Google.com @ HouseCall


    det bruger jeg er gratis og virker godt,

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Originally posted by affe
    Google.com @ HouseCall


    det bruger jeg er gratis og virker godt,


    Det er jo en online virusscanner og ikke et av-program :roller:
    Det beskytter jo ikke din computer en skid...

  • ups :P



    men det er da godt nok til at chekke sin computer igennem med...


    har fx ingen antivirus ... gider jeg ikke have :P

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2


  • Rigtige mænd bruger ikke antivirus. Men de tuder når deres maskine er gået i koks :pokey:


    Jeg bruger Avast, suverænt og gratis antivirusprogram. http://www.avast.com

  • Jeg har altid brugt Norton, senest 2005. Men har lige fået reddet mig en licens til Trend PC-Cillin 2005 udgaven, så den tester jeg lige nu her. Den virker super god og tager længe ikke lige så mange ressourcer som mit Norton gjorde.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Jeg har kørt med Norton's samlede pakke NIS i snart mange år. Formidabelt program IMO - og alt det der med, at det bruger mange ressourcer - hmm - kan ikke mærkes på min maskine. Har så til gengæld heller ikke en masse gylle kørende i baggrunden. Måske derfor jeg ikke mærker, at Norton "suger" - som nogen påstår.
    Af gratis programmer er Avast nok det, som er bedst IMO.

  • Jeg bruger Pc Cillin. Dog 2001 udgaven da den fulgte med til mit bundkort :clap: Virker fint. Der er også indbygget firewall i men den er ikke så god. Der kommer en opdatering næsten hver aften lidt over 00.

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |