Cs 1.6 LAN admin commands

  • Hej Alle


    Ville lige høre om nogen af jer, kender nogle admin commands til 1.6 lan server ?


    - Tænkte på f.eks. hvordan man slapper en spiller, eller slayer en ?
    Nogen der kender dem ?, eller kender et link hvor de står ?
    Så vil jeg meget gerne vide det



    På forhånd tak

  • Kan da lidt, så tak :)


    Men kan man godt slappe spillere på en lan server ?,
    Det er det eneste jeg vil vide, og hvis ja hvordan ?
    - Skal man have noget bestemt eller hvad ?


    - HJÆÆÆÆÆÆÆLP :=)

  • Quote

    Originally posted by Zlinky
    Du i et forkert forum ffs.!


    Og nej. Ikke uden addons.


    Og der er fucking ikke forskel på hvad man kan om det er en lan eller net server.


    prøv sq da lige at slappe lidt af... Har spørg lige så stille, der er da ingen grund til det pis der!

  • Quote

    Originally posted by Teelq


    prøv sq da lige at slappe lidt af... Har spørg lige så stille, der er da ingen grund til det pis der!


    Den startede med at være i offtopic, men den er blevet flyttet. Ergo, forkert forum... ffs kunne have været undladet, men så havde der stadig stået "Du er i et forkert forum ... ", kan ikke se den store forskel.


    Så svarede jeg på hans spørgsmål, "Nej ikke uden addons."


    Og så skrev jeg at der ikke er forskel på hvad man kan på en lan server og en net server. Burde måske have undladet "fucking", men jeg svarede da på hans spørgsmål? :)

  • du skal fx installere et amx mod ....og commands er nøjagtig de samme som over inet........


    HLSW fx kan man nemt styre rcon og adminmod cmds med fx......men der er IKKE forskel på om det er LAN eller internet.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.


  • du siger det jo selv.. Du burde have undladet "ffs" og "fucking", så har du haft et helt almindeligt svar på et spørgsmål.
    (følger lidt med i tråden her, har selv brug for lidt viden omkring det :D)

  • Jeg tror http://www.amxmodx.org vil gøre dig STOR nytte der er alt hvad du skal bruge kan godt hjælpe dig hvis det skulle være.. jeg har selv en dedicated server som jeg tager med til lan ;) på amxmodx.org kan du også finde "Plugins" til din server som fks. Warcraft 3 mod eller Superhero mod