Opera Mini

  • Det er for vildt!
    Lige nu sidder jeg på min mobil og læser og skriver indlæg her på Tweak!
    Opera har frigivet en beta af deres java-baserede browser til mobiltelefoner, som modsat de fleste indbyggede browsere, kan vise rigtige HTML-sider.
    Den nemmeste måde at hente Opera Mini på at er hente det med sin telefon fra: http://mini.opera.com



    Skrevet af Zulu på en Nokia 6600, siddende i S-toget på vej mod Frederikssund...

  • Blæret... :dance:


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • Fuck hvor fedt...! Ligger selv i min seng og skriver på en 6230 lige Nu.. Haha.. Nu har jeg noget at lave når jeg står i kø i butikkerne.. :-D

  • Jeg det er rigtigt lækkert! Det kunne Nokia og de andre mobilproducenter godt lære noget af.


    Efterhånden som folk prøver programmet kan jeg så ikke få jer til at skrive hvilke(n) mobiler i har prøvet det på, hvilken opløsningen og hvor godt det fungerer? Jeg ved godt at det er lidt svært at vurdere, hvis man ikke har noget at sammenligne med, men bare sådan en generel vurdering af hvordan fx Tweak ser ud.


    Jeg har selv prøvet det på en Nokia 6600 med 176x208 skærm, og på en anden Nokia med 128x160. Det er absolut bedst med den høje opløsning, men det kan da gå med den på 128x160...

  • Nokia 6230 - 128x128 - for lille... det er lidt uoverskueligt. Desværre ;)


    Quote

    Originally posted by Shooqer
    Jep nice ide :dance:



    Tweak.dk nørd :))


    Når man skal være nørd, så skal det være nørd med Klasse! Derfor Tweak.dk :P

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Okay, hvad lyder jeres regning på? ;D


    Tror ikke det er så slemt igen faktisk. Hvis lortet fungerer ordentligt, så ligger det meste i cache, og så er det kun koden som bliver hentet flere gange.

  • Jeg brugte det for en måned eller sådan tilbage til at følge en salgstråd. Det fungerer, men jeg synes det er lidt svært at danne overblik over hvad alle de der bokse betyder når de sttår hvor de såt, hvad der er trådnavn og havd der er alt muligt andet. Men har man lige noget man skal følge med i er det cool..


    SE K750i, 176x144 så vidt jeg lige husker.. vil tro i andre vil vurdere den til helt okay at bruge ;)
    Forresten er regningen ikke så slem. Alt indhold sendes igennem operas servere, som parser indholdet til wap, stort set. Det vil sige at det også forringer kvaliteten af billeder osv..


    Forresten kan systemet være blevet bedre siden dengang, det var vist ret beta..