What u hear Recorder

  • Hej..


    jeg kunne ikke finde på den bedste overskrift.. men hear goes..


    Jeg står og skal bruge et program eller en eller anden måde hvor jeg kan få det jeg afspiller i winamp eller lign, skal ud af min microfon.. hvis i forstår mig..


    altså jeg sidder på ventrilo, jeg vil gerne lade andre folk på ventrilo høre det jeg høre.. og det ved jeg man kan gøre ved at bare at trykke på en knap,(men den kanp har jeg ikek) og så fører den min musik som er i høretelefonerne, hen til min mikrofon...

  • Kontrolpanel ---> Lyde og lydenheder ---> Avanceret ---> Filer ---> Indstillinger ---> Egenskaber ---> Markér "Indspildning" (Hvis du har et Audigy kort, skal der sættes et flueben i "What U Hear") --->


    Tryk nu OK, og marker "What U Hear" eller "StereoMix"... Nu skulle du gerne kunne optage det du hører...


    - Det er ihvertfald sådan jeg fyrer "Bob the Builder" af engang i mellem... - Bare spørg Hiro, Flash eller Illumi ;)




    Btw... et lille ss:


    http://img.photobucket.com/albums/v639/cedde/Unavngiven.jpg


  • nedern.. jeg har jo bare et Sennheiser USB lydkort, som der sidder på headset til PC 155 USB...
    og mit lydkort på bundkortet har jeg aldrig fået til at virke, da de drivere jeg har prøvet er forkerte :(
    men det er kun sådan et lydkort her 7.1 channel audio codec RealTek ALC850
    og det virker da ikke vel? :(


    lool, Byggemand Bob til Hiro og de andre.. Griner ! helt sikker jeg vil prøve det. hvis jeg kunne.