GAME : Total Overdose

  • Jeg lige begyndt at game lidt TOTAL OVERDOSE.


    Demo´en var sjooov ... men må nu indrømme at den ikke gør spillet retfærdighed. Fandme et underholdende spil ... :))


    Er helt vild med det stunts han kan lave ... fx. wall-walk eller hvad det nu hedder ... :))


    Er der kommet en patch ud ? ... Syntes ikke lige jeg er faldet over noget. Ikke fordi der er nogle problemer der går mig på nerverne.


    Hvad syntes i ellers om spillet ?

  • Hvordan er det i sammenligning med GTA SA? Hvordan er det med mulighederne for at gøre hvad det passer én?


    Og grafikken i forhold til GTA SA?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Spillet er jo meget "GTA-agtigt" .... men personens bevægelser er mere mere frie og ... ja sejere end i GTA ... :hb:


    Dog så er GTA jo kult ... og selv de gamle GTA-spil kan være sjove. Må indrømme at jeg en sjælden gang imellem godt kan finde på at nørde GTA VC...


    Har dog aldrig taget mig tid til GTA SA ... GTA er et spil man ikke skal spille hist og her når det er nyt, men noget der skal tages tid til .. IMO ... Lige pt får jeg sgu aldrig fred længere tid af gangen, så må finde en weekend hvor den kan stå på GTA ... :))


    Er ikke kommet så langt med T.O. endnu, så det er jo svært så meget om spillet. Grafikken virker nice, men nu er det heller ikke det vigtigste for mig ...


    Der er dog nogle grafikfejl hist og her, men det er vel også ok når det er et nyt spil. I forhold til andre spil der er kommet på markedet i nyere tid som jeg har spillet, så må jeg sgu indrømme at det nok et et af de spil jeg har brokket mig mindst over ... men igen så gamer jeg også yderst sjældent ... kan være jeg er blevet lidt flink på mine gamle dage så jeg ikke bitcher op over det mindste mere ... :))


    Kan man li GTA i den forstand at man render rundt og nakker folk, løser missioner ... og ellers bare hygger sig.... så er Total Overdose nok et spil man kan finde underholdning i ... Det er jo trods alt for underholdningens skyld vi spiller ... Eller jeg gør ihvertfald ... :))


    Jeg er stadig på det niveau hvor jeg syntes det er griner at bruge wall-walk og andre tricks når jeg skal skyde nogle ... Er lidt blæret at lave en vindmølle op ad en mur og så nakke flok i slowmotion ... :))


    De små gimmick man kan finde rundt omkring i spillet som fx. Maratchi eller hvordan i helvede man staver til det, er også sjove ... Så bliver der mejet folk ned når man står med 2 kuffert-maskinegeværer og pløjer alt ned der har en puls ... :))


    Kunne sgu nok blive ved, men nu skal der spilles lidt tror jeg. Trænger til at komme af med lidt damp ... :))

  • Grafikken ka slet ikk sammenlignes syns jeg.. Grafikken i GTA SA var okay, men den bar præg af at være animeret..


    Nogen siger derimod at grafikken i TOD stinker, men jeg syns den er lidt - hva ka man kalde det? - Retro.. Det ligner håndtegnede mure og biler..


    Men mht gameplayet, så er TOD meget mere rettet mod de to ting man ka i spillet.. Story missions og extra mission..
    I GTA SA er der self story og extra, men der er også mange passtimes..


    Extra missionerne i TOD er bl.a. missioner hvor man ska dræbe X antal personer enten på bestemt tid eller på en bestemt farverig måde
    Der er også det der hedder Day Of The Dead i TOD, hvor der bare ska dræbes inden for kort tid.. Meget flot, men lige præcist der ryger virkelighedssansen totalt :P


    Almindelig extra mission:
    http://www.karga.dk/gfx/artikl…5-10-08%2018-55-04-83.jpg

  • btw - mariachi :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • btw... Hvis der er andre der også er trætte af spil der brokker sig fordi man har Deamon Tools, Alkohol 120% eller andre virtuelle drev-programmer installeret, så kan VirtualCDHide anbefales ... Så kan spilne sgu lære at holde kæft ... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    btw... Hvis der er andre der også er trætte af spil der brokker sig fordi man har Deamon Tools, Alkohol 120% eller andre virtuelle drev-programmer installeret, så kan VirtualCDHide anbefales ... Så kan spilne sgu lære at holde kæft ... :))


    Ikke her. Det VIL ikke køre uden.

  • Quote

    Originally posted by SlackeR
    Skive ;)


    Okey spøjst. Virker fint her så længe jeg skjuler mine virtuelle drev med det program jeg har skrevet. :hb:


    btw ... Er det bare mig eller er der ikke en screenshot-key ?

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Okey spøjst. Virker fint her så længe jeg skjuler mine virtuelle drev med det program jeg har skrevet. :hb:


    btw ... Er det bare mig eller er der ikke en screenshot-key ?


    Nej desværre.. jeg brugte Fraps til at ta billederne..


    Nogen der ved hvor man ka anskaffe sig intromusikken? Den der spilles i menuen
    Behøver self ikk sige det ska være lovligt...

  • Quote

    Originally posted by Mr.Mercie
    virker heller ik hos mig når jeg har lavet hide all drives siger den a requierd security module can not be activatet. this program cannot be executed


    Prøv at køre det i kompatibilitetstilstand for win2k. Det virker for nogle, men ikke for mig.

  • Quote

    Originally posted by Mr.Mercie
    virker heller ik hos mig når jeg har lavet hide all drives siger den a requierd security module can not be activatet. this program cannot be executed


    Lav en genvej til TOD.exe og kør den med Win2K compability mode ...


    Quote

    Originally posted by KarGa
    Nej desværre.. jeg brugte Fraps til at ta billederne..


    Æv ... mente det også nok ...


    Quote

    Originally posted by KarGa
    Nogen der ved hvor man ka anskaffe sig intromusikken? Den der spilles i menuen


    Der er udgivet et soundtrack ... Ifølge websiten ... Hvor mange også kan høre det ...

  • btw ... Hvad fanden betyder alle de ting man samler sammen og kan bruge ? ... Kan ikke huske halvdelen af dem ... Kun golden gun.... guitar-fætteren ... hvivlen ... og en til som jeg ikke kan huske navn på ...


    Begynder at irreterer mig fordi jeg samlet mange af dem sammen ... :))


    Quote

    Originally posted by Mr.Mercie
    weee thanks grill kører fint nu


    [Blocked Image: http://img66.imageshack.us/img66/9453/thumb9xo.png]

  • Er jeg den eneste der savner at man kan se til siden eller bagud når man kører i bil ? :boxed:


    btw ... Er der nogen der har et komplet map man vil dele ? ... Hvis det findes ... Altså et oversigtsbillede ...

  • Ku bare godt tænke mig intromusikken.. gider ikk købe hele albummet :)


    Mht en kort over landskabet, så er det nok lidt svært da der er overlapninger mellem de forskellige områder.. du ved, når man kører gennem de blå "porte".. Så sker det nogle steder at man er lidt længere fremme eller lignende...


    Men hva vil du også bruge map til? Der er jo ikk shops eller noget som GTA?


    Edit: btw noice sig :))