Spillet er jo meget "GTA-agtigt" .... men personens bevægelser er mere mere frie og ... ja sejere end i GTA ... :hb:
Dog så er GTA jo kult ... og selv de gamle GTA-spil kan være sjove. Må indrømme at jeg en sjælden gang imellem godt kan finde på at nørde GTA VC...
Har dog aldrig taget mig tid til GTA SA ... GTA er et spil man ikke skal spille hist og her når det er nyt, men noget der skal tages tid til .. IMO ... Lige pt får jeg sgu aldrig fred længere tid af gangen, så må finde en weekend hvor den kan stå på GTA ...
Er ikke kommet så langt med T.O. endnu, så det er jo svært så meget om spillet. Grafikken virker nice, men nu er det heller ikke det vigtigste for mig ...
Der er dog nogle grafikfejl hist og her, men det er vel også ok når det er et nyt spil. I forhold til andre spil der er kommet på markedet i nyere tid som jeg har spillet, så må jeg sgu indrømme at det nok et et af de spil jeg har brokket mig mindst over ... men igen så gamer jeg også yderst sjældent ... kan være jeg er blevet lidt flink på mine gamle dage så jeg ikke bitcher op over det mindste mere ...
Kan man li GTA i den forstand at man render rundt og nakker folk, løser missioner ... og ellers bare hygger sig.... så er Total Overdose nok et spil man kan finde underholdning i ... Det er jo trods alt for underholdningens skyld vi spiller ... Eller jeg gør ihvertfald ...
Jeg er stadig på det niveau hvor jeg syntes det er griner at bruge wall-walk og andre tricks når jeg skal skyde nogle ... Er lidt blæret at lave en vindmølle op ad en mur og så nakke flok i slowmotion ...
De små gimmick man kan finde rundt omkring i spillet som fx. Maratchi eller hvordan i helvede man staver til det, er også sjove ... Så bliver der mejet folk ned når man står med 2 kuffert-maskinegeværer og pløjer alt ned der har en puls ...
Kunne sgu nok blive ved, men nu skal der spilles lidt tror jeg. Trænger til at komme af med lidt damp ...