Fifa 06 hakker

  • Hej..


    Jeg har et meget stort problem.


    Har aldrig nogensinde før haft problemer med spil der hakker ( CS, MADDEN 05, NFSU 2 osv)


    Men. I fifa 06 har jeg sq.


    Den er endda på det aller dårligste grafikindstillinger (red. spillet)


    Min computer:


    Tyan Tachyon G9600PRO
    756 DDR RAM
    2,53 Intel Pentium


    Hvad gør jeg?


    - Jpdparadis

  • Ok, din computer=lort.. selvom du kører alt på low, så er det stadig ik nok.. de må enten opgradere, købe ny, eller evt. overclocke noget, og se om det hjælper..

  • Jamen.. DEn burde altså ikk gøre det SÅ meget...
    Det er jo langt mere end "minimumskravene"


    Kan det evt. ha noget at gøre med, at jeg spiller fra en ISO fil... Da min computer ikk kan læse DVD'ere ( Og det er spillet )


    _ jpdparadis

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BlacKDwarf
    Ok, din computer=lort.. selvom du kører alt på low, så er det stadig ik nok.. de må enten opgradere, købe ny, eller evt. overclocke noget, og se om det hjælper..


    Og DU er bare en klovn at høre på... Han kan sagtens køre Fifa06 med de (få) specs han har.


    Det må være driver problemer...
    Prøv at opdatere til de nyeste chipset og grafix drivere... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jpdparadis
    Jamen.. DEn burde altså ikk gøre det SÅ meget...
    Det er jo langt mere end "minimumskravene"


    Kan det evt. ha noget at gøre med, at jeg spiller fra en ISO fil... Da min computer ikk kan læse DVD'ere ( Og det er spillet )


    _ jpdparadis


    det burde ikke have nogen indvirkning om man spiller fra en iso fil...

  • For mig "shredder" fifa 06 meget hvis jeg ikke slår vertical sync til under skærmegenskaber, avanceret, 3d - kan være det er det der får dig til at synes det hakker.
    Prøv det ihvertfald, mit var ikke til at spille før og nu er der ingen problemer.