Hurtig hjælp - formatc - jljljl ?

  • Ja, jeg var lige ved at give en formatc af min pc, da den så var færdig med at formatere, - eller rettere sagt, jeg troede den var færdig, for den havde talt til 100%. Så vil jeg så vidre men så vælter det frem med en hel side bare med "jljljljljljl...". Synes at kunne huske det også skete sidste gang, ma kan ikke huske hvad jeg gjorde for at rette op på det.


    Nogen som kan hjælpe mig? Synes ikke den gider starte op på min Xp-cd, men det er jo også en 98'r diskette jeg/man bruger.


    Hjælp hurtigt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Proxi
    Ja, jeg var lige ved at give en formatc af min pc, da den så var færdig med at formatere, - eller rettere sagt, jeg troede den var færdig, for den havde talt til 100%. Så vil jeg så vidre men så vælter det frem med en hel side bare med "jljljljljljl...". Synes at kunne huske det også skete sidste gang, ma kan ikke huske hvad jeg gjorde for at rette op på det.


    Nogen som kan hjælpe mig? Synes ikke den gider starte op på min Xp-cd, men det er jo også en 98'r diskette jeg/man bruger.


    Hjælp hurtigt.


    Virker som om du har virus i din Master boot record (MBR). :rolleyes:
    Få fat i en clean bootdiskette m/fdisk på og boot op med den -> kør så fdisk og slet alle partitioner. Opret ny(e) og installer. Så sku' du være kørende !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Virker som om du har virus i din Master boot record (MBR). :rolleyes:
    Få fat i en clean bootdiskette m/fdisk på og boot op med den -> kør så fdisk og slet alle partitioner. Opret ny(e) og installer. Så sku' du være kørende !

    Have havet fdisk, men da jeg så ville vidre var det at det kom. Men fandt fejlen, den var den samme som sidst. :O
    Havde ikke sat den til at boot op på det rigtige drev. :O :crazyeyes: