Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 5. oktober 2005, 19:36

Hvordan kan det være at næsten halvdelen af alle mine downloads går enten i stå, eller filen er korrupt. Det irriterer mig uendeligt meget. Jeg har prøvet både med IE downloader, Firefox' downloader og fileplanets egen downloader, men de har allesammen svigtet mig mange gange. Hvordan kan det være? er der noget galt med min comp, eller har jeg bare været meget MEGET uheldig???

mvh
Bjarke

2

onsdag, 5. oktober 2005, 20:17

Den disk du downloader til..

Sidder den på et controller kort?

For jeg havde samme problem en gang.. Der opdaterede jeg kortets drivere..

3

onsdag, 5. oktober 2005, 20:34

Tror jeg har fundet ud af det. Jeg smed et andet netkort i, og nu har jeg allerede downloaded 4-5 filer uden at den brokker sig. Men nej mine hd er sluttet til direkte til mobo

4

onsdag, 5. oktober 2005, 22:33

dit netkort har vel tabt et par pakker eller noget i hver DL

5

fredag, 7. oktober 2005, 12:32

Kender det godt fra den ene af mine onboard 1000MBit i mit DFI NF4 SLI-D

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

6

fredag, 7. oktober 2005, 14:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
Kender det godt fra den ene af mine onboard 1000MBit i mit DFI NF4 SLI-D

Kaldes også 1GBit ;)

Holy_Arse --> Prøvet en anden driver? Kan jo være der er en fejl i driveren som gør det.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.