SP3 til XP

  • Ja den skulde kræve vildt meget af ens pc, så det er bare med at få 2 gb og det kan jo ikke være helt rigtigt at det kræver så meget.. arghhh sprutte arg bliver varm ughh det er svært at hvise det billede argghhhhh smelte ppivvv.. en 4 ghz p4 dual core 64 bit extrem cpu der knækker sig, når den prøvet at kører vista :T :ohmy: :boxed: ggg

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 3 gange, sidst af Meinder ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Vista tror jeg bliver et flop.. især hvis det bliver som de har sagt med så mange forskellige version osv.


    Så dejligt med en SP3.


    M2.. Tror de knækker halsen på det.. Hva gør familien DK når der er 8 versioner? (eller hvor mange der nu er)
    Hvad med deres HW? Hvis de sidder på en AMD 1700+, 256MB ram, onboard grafik osv.. Så kan de jo lige så godt køre med XP..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • synes det er lidt sygt at man ikke kan kører et styresystem optimalt med mindre end dette: Vista kører optimalt på en computer med dobbeltkerne-processor, 2 GB arbejdshukommelse og grafikkort med 512 MB RAM


    det synes jeg er lidt vildt.. :(


    men lyder godt med en SP3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity


    M2.. Tror de knækker halsen på det.. Hva gør familien DK når der er 8 versioner? (eller hvor mange der nu er)
    Hvad med deres HW? Hvis de sidder på en AMD 1700+, 256MB ram, onboard grafik osv.. Så kan de jo lige så godt køre med XP..


    Nu er det jo så sådan at man vil kunne køre med XP Layout som så kun trækker det samme som det "gamle" XP.
    Men vil du derimod kører med deres vektor-baseret brugerflade, så skal du have high-end hardware.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    synes det er lidt sygt at man ikke kan kører et styresystem optimalt med mindre end dette: Vista kører optimalt på en computer med dobbeltkerne-processor, 2 GB arbejdshukommelse og grafikkort med 512 MB RAM


    det synes jeg er lidt vildt.. :(


    men lyder godt med en SP3


    Hvor har I hørt det med specs krav og SP3?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Har i overvejet om Microsoft muligvis har et enormt dygtigt hold forskere, der har vurderet at når Vista rammer gaderne så er det hverdags eje med en såkaldt "fuldblodsmaskine"?



    også det jeg tænkte :) tror man selv at nogle "alm. personer i lille dk" ved hvad brugerne vil have og ikke :D


    self har ms tænkt længere end i tror.. ellers ville Windows ikke være verdens førende styresystem tror i :D