Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 28. juni 2003, 14:39

hvorfor er det at ved nogle avi film kan man ikke omdøbe den?? jeg bruger divx!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "learner" (28.06.2003, 14:39)

2

lørdag, 28. juni 2003, 15:10

Citeret

Originally posted by learner

Hvorfor vil du omdøbe dine DivX/AVI film ?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (28.06.2003, 15:10)

3

lørdag, 28. juni 2003, 20:43

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Hvorfor vil du omdøbe dine DivX/AVI film ?

jeg er ikke tilfreds med hvad de hedder! :D

ej jeg har mine grunde! :O :]

4

lørdag, 28. juni 2003, 20:50

Citeret

Øhhh.... Okey. Kan ikke se hvilken forskel det gør hvad de hedder når det virker....

5

lørdag, 28. juni 2003, 20:54

Citeret

Citeret

Øhhh.... Okey. Kan ikke se hvilken forskel det gør hvad de hedder når det virker....

det er bare sådan lidt træls, at de hedder det samme!! især når man skal finde den man skal bruge!!

6

lørdag, 28. juni 2003, 20:57

Citeret

det er bare sådan lidt træls, at de hedder det samme!! især når man skal finde den man skal bruge!!

Hmm... Ja, det kan du vel godt have ret i hvis du har blandede DivX-film sammen med "almindelige" AVI-film, men kan du så ikke bare have dem i 2 forskellige mapper ?... Det gør jeg.

Tror ikke det andet er muligt..... Jeg ved ihvertfald ikke hvordan man gør det da jeg som sagt ikke har haft brug for det.

7

lørdag, 28. juni 2003, 21:48

Citeret

Citeret

Hmm... Ja, det kan du vel godt have ret i hvis du har blandede DivX-film sammen med "almindelige" AVI-film, men kan du så ikke bare have dem i 2 forskellige mapper ?... Det gør jeg.

Tror ikke det andet er muligt..... Jeg ved ihvertfald ikke hvordan man gør det da jeg som sagt ikke har haft brug for det.

joooo det kan jeg vel godt!! tak rotte :D

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.