Hjælp, mit net disconnecter!

  • Hey, jeg har haft dette problem i lang tid, og der har også været en tråd om det før, da en anden bruger også havde problemet...Men tror ikk der blev fundet en løsning...Så here goes:


    Nettet her hos mig disconnecter ofte i ca. 30sec-1m, hvorefter det så bare er online igen somom intet var hændt :S


    Jeg har prøvet at resette min router, men dette hjalp desværre ikke.


    Jeg har dog en skummel mistanke om at det kan være min msn der skaber probs? Her til morgen da jeg åbnede compen gik alt på nettet som det skulle, UNDTAGEN msn...som desperat prøvede at logge på. Det kom så på efter et stykke tid, men der gik måske 20sec. så hoppede den offline igen :S Har prøvet at geninstallere den, men tror ik det hjalp.



    Nå, men altså her er info om mit net:


    Udbyder: Tele2ADSL (nemlig dem)


    Router: Netgear 54mbps router fra TDC butikken


    Min comp sidder igennem netkabel, hvilket min fars comp også gør...Og så har jeg min bærbar som trådløs.



    Ville sætte stor pris på hvis nogen kunne finde en løsning på dette, da det meget irriterende

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sam
    Det kan også være Tele2.
    Ryger de andre pc'ere også af nettet?


    Alle pc'er ryger af...


    Tror jeg vil prøve at smide en gammel router på...men ikk li nu

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa
    Mener at MsN er et helt andet sag...


    de har i øjeblikket problemer... mange kan ikke logge på...


    men har du prøvet at opdatere firmware på din router?


    Ved ikk hvordan man opdatere det...


    Men ham der havde samme problem her på forummet havde opdateret, og det havde ikke fixet det..

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Deuce313


    Ved ikk hvordan man opdatere det...


    Men ham der havde samme problem her på forummet havde opdateret, og det havde ikke fixet det..


    Kører du trådløst nu?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa


    Kører du trådløst nu?


    Niks...eller jo det er slået til i routeren, men der er ik nogen der bruger det :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2