Microsoft OneNote..?!

  • Har installeret Office2003 på min com.. En af mine venner har lige købt en Dell bærbar hvor OneNote ligger på i forbindelse med office pakken...! Hvordan får man fat i det? Har været inde på Microsofts hp og set at man hente en prøve version der varer i 60 dage, men vil gerne have det permanent.?! Ved ikke om det er med i en SP eller noget..?!

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream
    Har installeret Office2003 på min com.. En af mine venner har lige købt en Dell bærbar hvor OneNote ligger på i forbindelse med office pakken...! Hvordan får man fat i det? Har været inde på Microsofts hp og set at man hente en prøve version der varer i 60 dage, men vil gerne have det permanent.?! Ved ikke om det er med i en SP eller noget..?!


    Hvis du vil have OneNote, så må du jo betale for det.


    http://www.microsoft.com/offic…ote/howtobuy/default.mspx


    Du kan sikkert også finde det i en dansk shop et sted ... måske endda som studyware hvis det er noget for dig.


    OneNote følger med PRO-pakken ...

  • Det var dog utroligt, her har man købt office2003 for et års tid siden og så får man ikke hele pakken.... De udsender da også "pro verioner" af alt..... Nårh men never mind....

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream
    Det var dog utroligt, her har man købt office2003 for et års tid siden og så får man ikke hele pakken.... De udsender da også "pro verioner" af alt..... Nårh men never mind....


    Tja, du har jo ikke købt HELE pakken, så du får jo logisk nok ikke hele pakken ... ;) ... Det du har købt er åbenbart den skrabede version.


  • Hvad er OneNote egentlig..?

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aagaard1000
    Hvad er OneNote egentlig..?


    OneNote er et program .... Hvad det kan er noget du nemt kunne finde ud af hvis du havde brugt 10 sekunder på at søge på Google.com frem for at bruge 5 sekunder på at skrive et indlæg ... ;)


    What is OneNote, and what does it do?


    OneNote 2003 enables you to capture, organize, and reuse your notes electronically on laptop computers, desktop computers, or Tablet PCs. OneNote 2003 gives you one place for all your notes, and the freedom to organize them the way you want. It also helps you capture information in multiple ways and then organize and reuse that information according to your needs, helping you work with your notes and information more productively.

  • Det er et nice program du ka bruge til at tage notater med.. Ikk skole notater, men hurtige notater..


    Jeg bruger det til at skrive rettelser ned mine chefer sender til mig.. Man ka nemlig få den til at blive på toppen hele tiden, så jeg hele tiden ka se hvor langt jeg er nået og hva jeg mangler!


    Syns det er kanont godt!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Det er et nice program du ka bruge til at tage notater med.. Ikk skole notater, men hurtige notater..


    Jeg bruger det til at skrive rettelser ned mine chefer sender til mig.. Man ka nemlig få den til at blive på toppen hele tiden, så jeg hele tiden ka se hvor langt jeg er nået og hva jeg mangler!


    Syns det er kanont godt!


    Reelt er det jo bare en form for elektronisk "Post-It".

  • hmm tror da ikke kun det er en study version..... Har da Access, Excel, Frontpage, Infopath, Outlook, Powerpoint, Publisher & Word...! Så mangler bare OneNote....!!! Skal bruge det til at tage notater på min bærbar, fordi jeg er HTx elev.... :D

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream
    hmm tror da ikke kun det er en study version..... Har da Access, Excel, Frontpage, Infopath, Outlook, Powerpoint, Publisher & Word...! Så mangler bare OneNote....!!! Skal bruge det til at tage notater på min bærbar, fordi jeg er HTx elev.... :D


    Hm, du må da vel vide hvad for en licens du har købt ? ... Der er en hel del til forskel i prisen mellem studyware ... skrabet ... og Pro ... ;)


    Selv hvis det er noget der er fuldt med din computer, så må du have skiven liggende et sted ... Der står jo nok på den hvad det er for en version ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Du kan få mange Post-It's for 500 kr ..


    Nå ja men til dem der har råd/adgang til OneNote, så er det vel meget rart at holde det elektronisk..


    Specielt hvis folk skriver lige så mongol agtig skrift som jeg gør.. Det ligner en kuglepen på amfetamin er gået amok når jeg ska skrive notater....