RadioCenter DataBase ude!

  • Hej allesammen!


    Jeg er endelig blevet færdig med, den nok, mest revolutinerende version af RadioCenter, som bl.a. indeholder database support!
    For dem som endnu ikke kender RadioCenter, er der her en kort beskrivelse af programmet:


    RadioCenter er et lille, brugervenligt program, som gør det muligt at lytte til netradio, uden at gå til en hjemme-side. RadioCenter kan bruges af alle, fordi det er bygget op med simpelhed og tilgængelighed i tankerne. Du behøver ikke pille ved nogen avancerede indstillinger eller klikke rundt for at finde hvad du behøver. Bare vælg den kanal du vil afspille og den vil spille iløbet af få sekunder. Bedst af alt, er RadioCenter fuldstændig gratis, og indeholder ingen spy- eller malware.


    Linket er: http://dahson.dk/radiocenter/


    Jeg håber i vil tage den nye version til jer, og hjælpe mig med at poste på diverse forums og hjemme-sider, for at få nyheden udbredt!


    Jeg siger endnu en gang tak, for den support jeg har fået herfra og alle de andre sider! Det er en fornøjelse at arbejde med jer!


    Med Venlig Hilsen
    Tank

  • Changelog
    v8 (DataBase)


    * Data-base support- Nu kan DU tilføje, slette og redigere kanalerne i RadioCenter!
    * Nyt auto-opdaterings system, checker oftere uden at genere brugeren overhovedet!
    * Bestem selv hvilken kvalitet du vil afspille radio i! Ikke mere med jævnlige stop i lyden.
    * Vælg din favorit kanal til at spille automatisk, når du starter RadioCenter.
    * Du kan sende din database til andre, for at dele de kanaler du hører! Du kan dele databasen på et netværksdrev til dit netparty, eller du kan sætte den ud på din hjemme-side, så alle kan hente den!
    * Mange andre ændringer, bl.a. i layout.
    * Vær ikke bange, RadioCenter er stadig pænt og overskueligt at bruge!


    Cool :hb:

  • Hehe, under nyheder står der følgene :


    Nyheder
    Hej dejlige mennesker!


    Så blev RadioCenter DataBase endelig færdig! I kan allerede nu hente den her på siden! Jeg værdsætter meget hvis i giver respons, alt er velkommen, tis og ros, og selvfølgelig de bugs i kunne finde! God fornøjelse med den nye version.



    Tis og ros? tror du mener Ris og Ros ;) :razz:

  • Det er rigtigt han har fået vendt alle radio kanaler fra DR om så high er low og omvendt :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • hmm...
    når jeg trykker på knappen "options" kommer denne...

    CHIFTEC HIG TOWER ## SOYO DRAGON KT333/ULTRA BLACK
    Onboard:LAN, SOUND6.1, 8XUSB, IDE&RAID CONTROLLER
    256 MB DDR2100 RAM ## AMD ATHLON XP-M 2000+ ## WATER COOLED
    NVIDIA GEFORCE2 GTS/GEFORCE2 PRO 64MB ## WD HD 20GB
    Maxtor DiamondMax 10- 200 GB - 7200 rpm## CPU TEMP: UNDER PROGRESS

  • Hej :)


    Har haft EKSTREMT travlt siden jeg releasede RC DataBase, så har ikke haft så megen tid til at svare tilbage/overvåge alle trådene.


    I må leve lidt endnu med de fejl som er i programmet, da jeg jo som sagt er ret optaget (det bliver dejligt at komme på gymnasiet, så man kan slappe lidt af)!


    MEN! Fejlene bliver rettet, og jeg har selvfølgelig læst jeres respons!


    Håber i kan leve med det så længe! Hvis en venlig sjæl, vil give sig til at tilføje norske og svenske kanaler, og evt. rette de kanaler som er tilføjet, ville det være en stor hjælp for mig, da det ofte er det mest tidskrævende!


    Jeg takker mange gange!


    Venlig Hilsen
    Tank


  • ville gerne.. :T men det er jo lidt svært når jeg ik kan komme ind i options.... :rolleyes:

    CHIFTEC HIG TOWER ## SOYO DRAGON KT333/ULTRA BLACK
    Onboard:LAN, SOUND6.1, 8XUSB, IDE&RAID CONTROLLER
    256 MB DDR2100 RAM ## AMD ATHLON XP-M 2000+ ## WATER COOLED
    NVIDIA GEFORCE2 GTS/GEFORCE2 PRO 64MB ## WD HD 20GB
    Maxtor DiamondMax 10- 200 GB - 7200 rpm## CPU TEMP: UNDER PROGRESS

    Rettet en gang, sidst af Lord Ghost ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    Nice job Tank. Men men. Installationen formåede altså på en eller anden måde at fucke windows media player helt fuldstændigt op, fordi den manglede nogle filer da jeg installerede. Ved ikke lige hvad der gik galt. Kører win2k


    har du den nyeste medie player? ellers opgrader´

    CHIFTEC HIG TOWER ## SOYO DRAGON KT333/ULTRA BLACK
    Onboard:LAN, SOUND6.1, 8XUSB, IDE&RAID CONTROLLER
    256 MB DDR2100 RAM ## AMD ATHLON XP-M 2000+ ## WATER COOLED
    NVIDIA GEFORCE2 GTS/GEFORCE2 PRO 64MB ## WD HD 20GB
    Maxtor DiamondMax 10- 200 GB - 7200 rpm## CPU TEMP: UNDER PROGRESS

  • ny version ude nu.....


    plus der er kommet en løsning på problemet med options filen der mangler-- se forum på tanks hp...

    CHIFTEC HIG TOWER ## SOYO DRAGON KT333/ULTRA BLACK
    Onboard:LAN, SOUND6.1, 8XUSB, IDE&RAID CONTROLLER
    256 MB DDR2100 RAM ## AMD ATHLON XP-M 2000+ ## WATER COOLED
    NVIDIA GEFORCE2 GTS/GEFORCE2 PRO 64MB ## WD HD 20GB
    Maxtor DiamondMax 10- 200 GB - 7200 rpm## CPU TEMP: UNDER PROGRESS