windows activation

  • Har et problem.. mit windows XP vil absolut ikke være med på at aktivere windows... har forbindelse til inettet.. og lige meget hvad siger den bare at den ikke kan etabelere nogen forbindelse til noget inettet.. Jeg har fra nu af 29 dage ... og har prøvet at formatere drevet.. er min eneste udvej virkelige at ringe til microsoft ?

  • Jeg har en måde du kan omgå registreringen. Interresseret?

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Ok tak.. jamen ved ikke rigtigt hvad der er gået galt - og til tweak.dk (martin) - ja jeg kan sagtens komme ind på andre sider på inettet ... men windows activation kan åbenbart ikke se internettet.. - nå men prøver botten (tlf vejen)

  • Har selv haft problemer efter at have smidt Windows XP ind, og så ringede jeg til microsoft, så fik jeg fat i en meget sød og venlig ung dame derinde der spurgte mig pænt om jeg nu havde husket at deaktivere den firewall der automatisk er slået på i XP efter man har installeret "Hjemmenetværk", "NetKort" osv. og da jeg så tjekkede havde jeg sgu ikke lige slået den fra :O flovt..


    Men så slog jeg den fra og nu kan jeg fint aktivere.. så tjek lige om du også har slået alt firewall væsen fra inden du ringer til MS