hvofor virker cracken ikke??

  • Det kunne jo være han ville slippe for at vente på at spillet loader fra cd'en... :]


    Jeg bruger da altid no-cd craks, da det er meget hurtigere til at starte op, end når man bruger cd'en.

  • Jeg ved ikk noget specielt om crackning til BF1942, men jeg ved at til nye spil er det tit ikke nok bare at erstatte .exe filen med en anden.


    Fx need for speed 2 HP, skal man gøre en del andre ting før det virker, det har jeg set i en guide på http://www.tweaktown.com måske kan du også finde en guide til BF derinde..

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Nu er jeg ikke den store crack bruger, men har da før prøvet det, og nogle af de gange jeg har prøvet, er der generelt flere filer at erstatte, for så vidt som jeg har lært, kan en crack ikke fungere som bare en exe fil, men der skal nogle andre fil typer med, som gør at det bliver en crack, som da jeg hentede en crack til peggle deluxe, der var der også en tnt fil med, som var vigtig, for uden den virkede cracken ikke. så siger bare at det måske er den forkerte crack du har anskaffet dig. ;)