Hvor forsvinder mine kager hen..?

  • Sidder og leger med en skoleopgave hvor jeg ska programmere en enarmet tyveknægt
    Har lavet en lille funktion der ka gemme ens poletter hvis man nu var nået "langt" :) Og den gemmer skam ordentligt, den ka sagtens skrive indholdet af kagen når den lige har gemt, men den er squ forsvundet når jeg lukker siden og åbner igen..


    Har kigget i mappen med cookies og der kommer ikk en eneste cookie frem når jeg laver den.. :boxed: Ikk engang før jeg lukker siden.. Hvor den så får dataen fra gad jeg også godt vide, for den kan som sagt sagtens skrive indholdet inden jeg lukker browseren :pokey:

  • Har lige kigget i FireFox og den laver samme nummer.. Samtidig fungerer det stadig fint med brugen af kager på min personlige hjemmeside Guruen.. :ph34r:


    Så jeg ka konkludere det er en fejl i koden.. Ved bare ikk hvor :ohmy:


    Edit: OMG det virker hvis jeg ligger den på en anden server 8o


    Nogen der ved hva i alverden der sker? Jeg testede Guruen på samme server, nemlig min egen og der virkede det jo fint! Og nu virker det hvis jeg smider den på en anden server, men ikk hvis jeg kører den fra min egen :pokey:


    Edit 2: Tror jeg har brug for søvn :razz: Prøvede lige for sjov igen og nu virkede det bare.. Har ikk ændret en dyt siden jeg testede sidst :crazyeyes:

  • ja jeg måtte sku Reinstall Mozilla firefox :)


    den kunne slet ikke åbne en side det tog bare 10 år ... :P

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af affe
    ja jeg måtte sku Reinstall Mozilla firefox :)


    den kunne slet ikke åbne en side det tog bare 10 år ... :P


    sry for OT: men hva FU** har det med topic at gøre..


    KarGa: det er mig der kommer og spiser dine kager hele tiden :D