• Quote

    Oprindeligt indlæg af Asus3
    Hej..
    er der nogen der spiller D&D her inde??
    kunne i så ikke sende mig billeder af jeres character sheets??
    hilsen Nikolaj


    Yes, vi spiller en del forgotten realms. Lidt specielt ønske dog? :baby:


    Kan godt prøve at kigge på det næste gang vi spiller... hvorfor er det lige du er interesseret i det da?

  • spillede engang lidt for sjovt for nogle år siden. Dog blev det aldrig rigtig seriøst men det var da meget morsomt.
    Havde et computer program der styrede alt det der (havde også alle de terninger man havde behov for der) men kan godt nok ikke lige huske hvad det hed.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    jeg har prøvet det 1 gang før..
    ikke det helt store, men også fordi jeg spillede med nogle usæriøse folk...


    men jeg skal da prøve D&D online..


    har i set det??


    Jeg har fulgt en del med omkring det, og det virker ret lovende. I det hele taget det at det er et MMORPG der foregår i D&D universet er snart nok til at jeg bare MÅ prøve det. Har selv spillet noget D&D og AD&D med papir/blyant etc., det var rimelig hygge :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    spillede engang lidt for sjovt for nogle år siden. Dog blev det aldrig rigtig seriøst men det var da meget morsomt.
    Havde et computer program der styrede alt det der (havde også alle de terninger man havde behov for der) men kan godt nok ikke lige huske hvad det hed.


    jeg har spillede en del i ca 10 år efterhånden.. er god skæg, men man skal være til den slags ting før det er underholdende.

  • Ellers er der jo Neverwinter Nights, hvor man også kan være DM og alle terninger og stats, bliver automatisk udregnet. :)


    Spiller selv Neverwinter Nights, dog ikke multiplayer endnu (vil lige gennemføre singleplayer delen først).

    ASUS P5Q Pro // Intel Core2Duo E8500 @ 3,16 GHz
    6 GB RAM (2x2 Gb Mushkin PC2-8500 + 2x1 Gb CM2X1024 6400C4)
    ASUS EAH4850/HTDI PCIe, 1 GB GDDR3
    CoolerMaster Real Power M620 Modular PSU
    Medusa 5.1 ProGamer Headset
    Kubuntu 10.04-64 / Win7-64 Ultimate

  • hmm, det er godt nok ved at være mange år siden jeg spillet D&D, men tilbage i folkeskolen blev der godt nok brugt meget tid på AD&D (2. ed.), og så er Baldurs Gate 1&2 blevet tævet igennem mange gange... (har stadig ikke fået gennemført NWN... det er jo kæmpe stort når man tager begge udvidelser med :crazyeyes: )
    ..glæder mig som et lille barn til D&D-online... :dance:

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


    Rettet en gang, sidst af Ciric ().