Kender du: "Driver detective"..??

  • http://www.drivershq.com/Join.asp


    Nogen der har investeret i det..?? - Hvis ja - er det så noget værd. Har ikke noget imod at betale de 30$ - men gider ikke rigtig hvis det ikke er noget værd..??


    Kørte lige den gratis prøve - og jeg mangler efter deres opfattelse - da vist seriøst nogle opdateringer. Spørgsmålet er bare om programmet kan "skaffe" mig nogen.

  • En af mine kammerater er member og jeg har set ham bruge det en enkelt gang. Det er et skide smart system og det ser umilbart ud til at det virker som det skal. Tror ikke det ville være en helt dum investering, har også tit selv overvejet det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tismund
    En af mine kammerater er member og jeg har set ham bruge det en enkelt gang. Det er et skide smart system og det ser umilbart ud til at det virker som det skal. Tror ikke det ville være en helt dum investering, har også tit selv overvejet det.


    Så du om han bare manglede en enkelt - eller om det var flere. Fik han så det han skulle bruge..???


    Lyder jo fikst nok - og 30$ er jo ikke alverden - meeeeeeeen vil godt være nogenlunde sikker på at det så også virker efter hensigten..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Så du om han bare manglede en enkelt - eller om det var flere. Fik han så det han skulle bruge..???


    Lyder jo fikst nok - og 30$ er jo ikke alverden - meeeeeeeen vil godt være nogenlunde sikker på at det så også virker efter hensigten..


    Han brugte den på en sprit ny pc, som han selv havde samlet. Så der var en del drivers så vidt jeg lige husker.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    hva er det lige det gør?? jeg synes ikke jeg lige kan læse mig frem til det..


    Du downloader et lille program - som går ind og kigger på (vil jeg tro) dato/version på dine forskellige drivere - og sammenligner med en "database" drivers HQ har - og kan så se at X driver til den og den dims ikke er fuldt opdateret. Med en "licens" fortæller de dig så hvor du kan finde driveren. Måske dovenskab - men jeg gad sgu godt slippe for at skulle lede efter ditten og datten driver.. :O


    (i hvert fald sådan jeg tolker det... ;) )

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Du downloader et lille program - som går ind og kigger på (vil jeg tro) dato/version på dine forskellige drivere - og sammenligner med en "database" drivers HQ har - og kan så se at X driver til den og den dims ikke er fuldt opdateret. Med en "licens" fortæller de dig så hvor du kan finde driveren. Måske dovenskab - men jeg gad sgu godt slippe for at skulle lede efter ditten og datten driver.. :O


    (i hvert fald sådan jeg tolker det... ;) )


    ok.. det er sku da meget frækt :P hehe så den finder til aLLE??? GFX bundkort? alt??