• hvis du sætter i standby, "låser" du jo nærmest bare computeren... windowsXP er den del bedre til standby, da det lige gemmer alle systemfilerne ned inden det går i standby, så der ikke er datatab i tilfælde af strømafbrydelse...
    Man kan sagtens bruge standby funktionen istedet for at slukke

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Der er to typer standby:


    S1 (suspend to disc):
    Kopierer indholdet af ram'ene til til hardisken og slukker for al strømmen til PC'en - som hvis du lukkede helt.


    S3 (suspend to ram):
    Gemmer systemets aktuelle tilstand i ram'ene, og bibeholder spændingen på ram'ene, men slukker for den til resten af systemet.


    Specielt til bærbare er S3-standby virkeligt anvendligt, men jeg bruger det også tit på min stationære. Bare husk at genstarte den en gang i mellem.


  • Jamen jeg trykker bare standby der hvor man også kan slukke og genstarte, hvad er det for en standby da...? :drink:

  • '
    jeg bruger det der s1 også kaldet dvale. men problemet er at der kommer alt mugligt på rammene som man ikk bruger mere og når jeg så spiller cs er der nogle gange der ikke er nok tilbage på rammene. men det er pisse hurtigt til at starte. :D

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile


    "Hvad er bedst? Standby eller sluk" eller lign., den der emne-titel er jo intetsigende.


    Jamen du kan jo bare overse den og så bare lade være med at lukke alt mulig **** ud når du ikk har noget fornuftigt at sige...!!!!! X( X( X( X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af niller


    Jamen du kan jo bare overse den og så bare lade være med at lukke alt mulig **** ud når du ikk har noget fornuftigt at sige...!!!!! X( X( X( X(


    Jeez, slap dog af. Prøv at tage kritikken til dig istedet for at gå amok.


    Jeg beder dig ikke om det for at være ond ved dig, men fordi det gavner overskueligheden på forummet hvis man ca. ved hvad emnet handler om før man faktisk har læst første indlæg. Derudover er det også skide irriterende at se på 50 emner som f.eks. hedder Battlefield 2, men som handler om 50 forskellige ting.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile


    Jeez, slap dog af. Prøv at tage kritikken til dig istedet for at gå amok.


    Jeg beder dig ikke om det for at være ond ved dig, men fordi det gavner overskueligheden på forummet hvis man ca. ved hvad emnet handler om før man faktisk har læst første indlæg. Derudover er det også skide irriterende at se på 50 emner som f.eks. hedder Battlefield 2, men som handler om 50 forskellige ting.


    Den er god med dig du...! :boxed: