download af Starwars Galaxies ? + expansions

  • Hey.


    Er der nogen af jer der ved hvor man eventuelt kan downloade Starwars Galaxies + expansions ?
    mit problem er at jeg har købt spillet men DVDen ligger i Danmark :)
    og jeg gider ik vente på den skal sendes hehe :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af denully
    Hey.


    Er der nogen af jer der ved hvor man eventuelt kan downloade Starwars Galaxies + expansions ?
    mit problem er at jeg har købt spillet men DVDen ligger i Danmark :)
    og jeg gider ik vente på den skal sendes hehe :P


    :offtopic:

  • ehh hva skulle lige være ulovligt ved det ?



    1. det er et ONLINE spil, kan ikke spilles offline = kan ik spilles med noget ulovligt cd key eller noget


    2. du skal bruge CD key til det så det er umuligt at "crack" eller what ever


    så der er overhoved intet ulovligt i at skulle hente selve softwaren andet sted så længe jeg har en købt og betalt CD key.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af denully
    så der er overhoved intet ulovligt i at skulle hente selve softwaren andet sted så længe jeg har en købt og betalt CD key.


    Faktisk joh ... Hvis du vill hente noget software der ligger på den CD og som ikke er offentligt tilgængeligt på producentens website.


    Selvom du har købt en DVD-film, så er det heller ikke lovligt at downloade filmen på nettet i fks DivX-format.


    Selvom en film har været i fjernsynet, så er det heller ikke lovligt at downloade den på nettet


    ...Hvis vi lige går ud fra at der er nogen der ejer rettighederne til filmen ... som jo er tilfældet 99,9% af gangene.


    Thats life.

  • fandt den på fileplanet så så ulovlig kan den jo ikke være ;)



    det er da det samme som at det er Lovlig at have en brandt kopi af en musik CD så længe du har den originale CD. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af denully
    fandt den på fileplanet så så ulovlig kan den jo ikke være ;)


    Dont know. Bruger ikke den site.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af denully
    det er da det samme som at det er Lovlig at have en brandt kopi af en musik CD så længe du har den originale CD. :)


    Nej ikke just.


    Det er jo heller ikke lovligt at downloade den CD i fks. MP3 fra nettet selvom man har købt den på CD nede i den lokale CD-pusher.


    Men ja, det er lovligt at lave en kopi til eget brug.

  • skal lige sige det er dog lovligt at downloade et MMO spil fra nettet.. da du på ingen måde kan cracke spillet.. dog hvis du kan cracke spillet..


    for du skal have en mulig CD-Key.. og hvis man er så dum at cracke den cd-key (og man har købt spillet, og har det ved siden af sig) så er man FANDME endme dum for så bliver han hans ip banned for life og han bliver meldt og for en bøde..


    kan ikke helt se hvorfor det skulle være ulovligt..


    men jeg vil lige sige, hvis det er på fileplanet.com så er det ikke muligt det er ulovligt, fordi det ville ødelægge alt hva de står inde for...