Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 26. juni 2003, 14:05

du kan ændre det med et program der hedder tweakXP jeg har ikk styr på hvordan man gør det uden men det kræver jo nok en tur i regdatabasen

ps jeg syntes din gamle avatar r0xx

MacBook Pro 13
Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3

Intel 520 S 480gb ssdApple Magic Mouse

Htpc Mac Mini 2010
/
8GB 1066MHz DDR3

Apple Time Capsule - 2TB
Iphone 4s 64gb sort

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DmK" (26.06.2003, 14:27)

22

torsdag, 26. juni 2003, 14:34

Se det er jo ikke mget hjælp, ikke for at være kritisk, men det er da irriterende hvis der ikke findes en "nem" måde at ændre det her på,, suk.

Man skulle måske gå tilbage til 2000 der kunne man ændre de baggrunde uden besvær.

23

torsdag, 26. juni 2003, 14:38

Citeret

Originally posted by rasmusvn
Se det er jo ikke mget hjælp, ikke for at være kritisk, men det er da irriterende hvis der ikke findes en "nem" måde at ændre det her på,, suk.

Man skulle måske gå tilbage til 2000 der kunne man ændre de baggrunde uden besvær.

hmmm så lad være at sætte en masse grimt geil i dit windows meget lettere istedet for at spamme alt til med grimme farver

MacBook Pro 13
Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3

Intel 520 S 480gb ssdApple Magic Mouse

Htpc Mac Mini 2010
/
8GB 1066MHz DDR3

Apple Time Capsule - 2TB
Iphone 4s 64gb sort

24

torsdag, 26. juni 2003, 14:39

Citeret

Originally posted by Disc0ne

Citeret

Originally posted by rasmusvn

hmmm så lad være at sætte en masse grimt geil i dit windows meget lettere istedet for at spamme alt til med grimme farver

Jeg er enig, det er meget rarere at se på, som det er normalt.. Men jeg ville dog have svaret på dit spørgsmål, hvis jeg kunne.

Selv bruger jeg ingenting af sådan noget. Har ingen baggrund osv.. Det er sq lettere, som det er normalt ;)

Bundkort: Intel
RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
CPU: i7 860 (2,8 ghz)
Grafikkort: Radeon 5770 1GB

25

torsdag, 26. juni 2003, 16:55

øvv nu har jeg ikk set d billede
men ehm hvis d er fordi man syns en person udseende er ikk som man havde tænkt sig at vedkommende må se ud sååååå
godt jeg ikk har billiede hos mig

MSI R9 390X 8GB
3*27" Samsung syncmaster A350

26

torsdag, 26. juni 2003, 18:21

Citeret

Originally posted by Skimmer
Det var dog en masse skriverier for en lille spøg, men da dejligt at se lidt forskellige meninger.

Mon ikke Zemich forsvarer, i håb om vi ikke skriver noget om hans billede... :))

Lasse Skribent har dog ret. Håber Rasmusvn får svar på sit udemærkede spørgsmål!!!

I kan da skrive ligeså tosset i vil... Det jeg heldigvis ret ligeglad med....

Det handler bare om (som jeg skrev) at jeg ikke kan se det sjove i at nedgøre andre... Det var alt

27

lørdag, 28. juni 2003, 13:35

man kan godt ændre bg billede i mapper. har selv gjort det, men kan ik længere huske hvordan jeg gjorde det og kan ik få det væk nu... hold dig til standard!!! eller prøv dig frem hvis du er så ivrig efter et billede i bg!!! det er et sted i den øverste menubar!!!

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.