Baggrund i mapper Xp

  • Se i win 2000 var det muligt at have baggrunde i mapper, er det også det i xp, kan ikke rigtig finde ud af hvor man gør det, og i den funktion der hedder tilpas denne mappe, er der ikke rigtig mulighed for at ændre baggrund.


    Der må være en mulighed, den hvide er kedelig.

  • Hvis du ikke vil have præditaktet NØRD hængt om halsen, så tag et nye billede.... ;););)

    Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo

    Rettet en gang, sidst af Skimmer ().

  • For det første Skimmer er dit indlæg jo ikke relevant.


    Desuden er jeg ligeglad med, om jeg bliver kaldt nørd, det kalder mine venner mig i visse tilfælde, og desuden kan nørd jo også betyde, at man kan lidt mere end bare at tænde for en computern, det kan selvfølgelig også forstås på mange andre måder.

  • Quote

    Originally posted by Skimmer
    Hvis du ikke vil have præditaktet NØRD hængt om halsen, så tag et nye billede.... ;););)



    rofl!!! erj den var da næsten ond :)):))

  • Quote

    Originally posted by Zemich
    Ja ondt....


    Har svært ved at se det sjove i at nedgøre andre!!!


    Nu går der jo så meget snak blandt tweakerne om at "nørd er postitivt".. Så direkte ondt er måske at overdrive..

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Quote

    Originally posted by JenSLyN


    Nu går der jo så meget snak blandt tweakerne om at "nørd er postitivt".. Så direkte ondt er måske at overdrive..


    Hvorfor er det så lige du selv skrev: hehe, sjovt men ond ?

  • Quote

    Originally posted by Zemich


    Hvorfor er det så lige du selv skrev: hehe, sjovt men ond ?


    Ja, okay, så sir' vi den er ikke specielt ond, kun lidt :]

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Det er jo selvfølgelig som man vælger at tolke det... Og det nu heller ikke så meget det med nørd. Men mere det med at han siger han ville anbefale ham at skifte sit billede ud...


    Det må vel være hans egen sag, og man burde da kunne have det billede man vil, uden at skulle høre sådan nogle kommetare...

  • Quote

    Originally posted by Zemich
    Det er jo selvfølgelig som man vælger at tolke det... Og det nu heller ikke så meget det med nørd. Men mere det med at han siger han ville anbefale ham at skifte sit billede ud...


    Det må vel være hans egen sag, og man burde da kunne have det billede man vil, uden at skulle høre sådan nogle kommetare...


    Ja okay, jeg kan godt følge dig lidt der... 8o

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Hvis man må komme med positive kommentarer om folks avatar, må man vil også komme med negative...


    Det er ikke for at være ond, men han burde nok overveje at tage en sæk på hovedet næste gang han skulle til skolefoto eller lade være med at bruge billedet som avatar :D


    Det skræmmer jo folk mere end Disco's avatar.

  • Det var dog en masse skriverier for en lille spøg, men da dejligt at se lidt forskellige meninger.


    Mon ikke Zemich forsvarer, i håb om vi ikke skriver noget om hans billede... :))


    Lasse Skribent har dog ret. Håber Rasmusvn får svar på sit udemærkede spørgsmål!!!

    Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo

    Rettet en gang, sidst af Skimmer ().